Welke versie van ArcPad moet ik op mijn desktop en mobiele apparaat installeren? <\/EM><\/P>Wat altijd gevolgd wordt door:Waar kan ik de nieuwste versie van ArcPad krijgen? <\/EM><\/P><\/EM><\/P><\/A>Dit geeft mij de kans om na te denken over het beste antwoord en dan komt het, de "gloeilamp".Eerst, voor de vraag: "Welke versie van ArcPad moet ik op mijn desktop en mobiele apparaat installeren? <\/EM>"<\/A> Ik laat de gebruiker gewoon weten dat ze de nieuwste versie van ArcPad moeten downloaden en installeren. Dit stelt hen in staat om te werken met een versie van het product die een reeks verbeteringen heeft ondergaan. Verbeteringen die eerder geïdentificeerde bugs hebben aangepakt en de functionaliteit en prestaties van de software hebben verbeterd.<\/P>Dan voor de vraag: "Waar kan ik de nieuwste en beste versie van ArcPad krijgen? <\/EM>"Ik verwijs mijn gebruikers naar de Esri Customer Care Site<\/A>. Na inloggen met hun Esri Global ID-gegevens kunnen ze hun producten zien en eventuele updates die beschikbaar zijn om te downloaden uit de productlijn.<\/P><\/A> Ze kunnen dan de meest actuele versie van ArcPad selecteren.<\/P><\/A><\/A>Na het downloaden van de nieuwste versie van de ArcPad-software is de gebruiker klaar om deze op hun desktop te downloaden en te installeren. Vanaf de desktop kan deze versie van ArcPad vervolgens naar het mobiele apparaat worden gestuurd.Met de nieuwste software gedownload en geïnstalleerd, is ArcPad klaar voor gebruik in het veld!Juan L. – ArcPad/Desktop Support Analyst<\/EM><\/>BODY<\/><\/>HTML>
Ze kunnen dan de meest actuele versie van ArcPad selecteren.<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.