<\/HEAD>Als ArcPad Support Analyst beantwoord ik vaak veel vragen over het implementeren van software op mobiele apparaten. Een veelgestelde vraag die ik vaak hoor is:
"Hoe installeer ik ArcPad op een mobiel apparaat zonder ArcPad opnieuw te hoeven installeren?"<\/P>
Hierop volgt meestal:
"Welke elementen moeten worden geïnstalleerd om ArcPad op een specifiek mobiel apparaat te laten draaien?"<\/P>
Gelukkig zijn er eenvoudige antwoorden op deze veelgestelde vragen. Voor de eerste vraag bent u waarschijnlijk bekend met de optie 28deploy ArcPad on your Mobile Device28 die verschijnt wanneer u ArcPad op uw desktop installeert. Dit is niet de enige manier om ArcPad op een mobiel apparaat te implementeren. Als u de ArcPad-software al hebt geïnstalleerd en geregistreerd op uw desktop, kunt u een tool gebruiken genaamd de 28ArcPad Deployment Manager28 om ArcPad naar mobiele units te implementeren.
U hoeft alleen uw mobiele apparaat aan te sluiten op een USB-poort van de computer waarop ArcPad is geïnstalleerd. Dit opent de communicatie tussen de desktop en het mobiele apparaat via Windows ActiveSync (XP) of Windows Mobile Device Center (Win7 & Vista).
Vervolgens hoeft u alleen maar de 28ArcPad Deployment Manager28 te activeren door naar Start > Alle Programma's > ArcGIS > ArcPad (8.0 SP4 of 10.0 SP2) > ArcPad Deployment Manager te navigeren.
De Deployment Manager wordt geopend en hier vraagt u zich af: 28Welke elementen moeten worden geïnstalleerd om ArcPad op een specifiek mobiel apparaat te laten draaien?28
Na jaren gewerkt te hebben met en problemen opgelost te hebben in ArcPad, heb ik een lijst samengesteld (zowel vereist als persoonlijk aanbevolen) van items die ik aanbeveel te installeren. Bij het maken van een keuze welke items u aanvinkt binnen de ArcPad Deployment Manager, verwijst u naar de volgende illustratie:
OPMERKING:<\/STRONG> Als u een taalpakket installeert, moet ArcPad eerst op het apparaat worden geïmplementeerd.
Met al deze opties geïnstalleerd bent u klaar om ArcPad in het veld te gebruiken!Gerelateerde links:<\/STRONG>De ArcPad Deployment Manager gebruiken om te installeren op Windows Mobile<\/A>ArcPad 10.0 SP2<\/A>Juan A. Luera 96 ArcPad\/Desktop Support Analyst<\/EM>
<\/BODY><\/HTML>