<\/A>Ik heb recentelijk uitgebracht<\/A> een leuke webapp waar ik aan heb gewerkt die vector tile layers en professionele sportteamkleuren gebruikt om je in staat te stellen je eigen gekleurde basemap te maken voor je ArcGIS-kaarten: Team Basemaps<\/A>. Ik dacht dat ik een ruwe stapsgewijze gids zou geven over hoe ik het heb gemaakt.<\/P><\/P>Begonnen met een nieuw project met Esri-rollup<\/A> - deze repo start je met alles wat je nodig hebt om een zelfbouwende JavaScript-webapp te hebben. Bedankt Tom Wayson<\/A>0 voor het geweldige werk hieraan.<\/LI>Toegevoegd de JSAPI 4.0 TileLayer<\/A>.<\/LI>Geschreven de widget die je toestaat de verschillende teams te kiezen. Gebruikt dit open source project<\/A> voor kleurcodes. Als onderdeel hiervan moest ik de functie schrijven die een array van kleurcodes omzet naar een vector basemaps stijl JSON. Ik ben aan het overwegen<\/A> om dit in de toekomst uit te trekken in een aparte JS-bibliotheek zodat het door andere projecten kan worden gebruikt. <\/LI>Geschreven de code voor de knop die de kleuren op de kaart roteert<\/A>. Dit haalt in feite alle mogelijke permutaties van de kleuren op (bijvoorbeeld als je rood, groen en blauw hebt: [rgb, rbg, grb, gbr, brg, bgr]) en doorloopt gewoon die array.<\/LI>Geschreven de code voor opslaan naar ArcGIS Online<\/A>. Gebruikte dit voorbeeld<\/A>, evenals het inspecteren van de REST API-aanroepen voor de ArcGIS Online map viewer.Ook als onderdeel van deze stap, geïntegreerd <A href="https:\/\/limonte.github.io\/sweetalert2\/
<\/P>
Nice use of the styling vector tiles!
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.