Je bent eindelijk klaar met het traceren van de omtrekken van alle gebouwen in je gemeenschap, en nu wil je het visualiseren. Natuurlijk zou je die saaie vierkanten en cirkels op de pagina kunnen laten staan met wat mooie labels, maar waarom zou je niet gebruikmaken van Desktop Styles in ArcGIS Pro<\/A>? Leer hoe deze stijlen snel kunnen worden gedownload en geïmplementeerd in ArcGIS Pro in deze #InAGIF! <\/P><\/P><\/P>ArcGIS Pro style files allow you to incorporate designs from other cartographers<\/EM><\/SPAN><\/P><\/P>Er is nu geen excuus meer om geen mooie kaarten te hebben--je kunt ArcGIS-gebruiker WarrenDz en Louis Hill @NKYmapLAB daarvoor bedanken (en John Nelson voor het onder mijn aandacht brengen). Dit nieuwe stijlbestand<\/A> bevat schetsontwerpen voor bomen, fonteinen, gebouwen, wegen en zelfs callouts. Er zijn honderden meer <\/A>beschikbaar om te downloaden.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>In dit voorbeeld heb ik twee lagen: gebouwcontouren en bomen. De contouren zijn verkregen via het open data portaal van een lokale overheid. Voor de bomen heb ik eenvoudig een nieuwe polygonlaag toegevoegd en nieuwe cirkels gemaakt vanuit het bewerkingspaneel. Zodra de nieuwe stijl was toegevoegd, verschijnt deze als optie in het symbologiepaneel. Bekijk het in de bonus .gif hieronder. <\/SPAN><\/P><\/P><\/SPAN><\/P>Het maken van de gegevens voor deze demo was eenvoudig, gebruikmakend van Map Notes in ArcGIS Pro<\/EM><\/SPAN><\/P><\/P>De Draft Sketch-stijl kan hier worden gedownload<\/A>, en je kunt meer leren over stijlen in deze ArcGIS-documentatie<\/A>.<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
ArcGIS Pro style files allow you to incorporate designs from other cartographers<\/EM><\/SPAN><\/P><\/P>Er is nu geen excuus meer om geen mooie kaarten te hebben--je kunt ArcGIS-gebruiker WarrenDz en Louis Hill @NKYmapLAB daarvoor bedanken (en John Nelson voor het onder mijn aandacht brengen). Dit
<\/SPAN><\/P>In dit voorbeeld heb ik twee lagen: gebouwcontouren en bomen. De contouren zijn verkregen via het open data portaal van een lokale overheid. Voor de bomen heb ik eenvoudig een nieuwe polygonlaag toegevoegd en nieuwe cirkels gemaakt vanuit het bewerkingspaneel. Zodra de nieuwe stijl was toegevoegd, verschijnt deze als optie in het symbologiepaneel. Bekijk het in de bonus .gif hieronder. <\/SPAN><\/P><\/P><\/SPAN><\/P>Het maken van de gegevens voor deze demo was eenvoudig, gebruikmakend van Map Notes in ArcGIS Pro<\/EM><\/SPAN><\/P><\/P>De Draft Sketch-stijl kan
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.