Waar is de dichtstbijzijnde locatie voor vroeg stemmen bij mijn huis? Waar is de dichtstbijzijnde apotheek bij deze kliniek? Waar is het dichtstbijzijnde Pho-restaurant bij de kapper van mijn hond? Dit zijn allemaal vragen die jouw gemeenschap beantwoord moet krijgen. Gelukkig kun je in slechts 45 seconden een applicatie bouwen die de gemeenschap in staat stelt zelf het antwoord te vinden, en die er 100% geweldig uitziet op mobiel. <\/P>
<\/P>
Met ArcGIS Configurable Apps kunnen gebruikers snel applicaties maken voor zowel browsers als mobiele apparaten.<\/EM><\/P><\/P>Dit wordt bereikt met de reeks kant-en-klare app-sjablonen<\/A> in ArcGIS Online. Voeg gewoon punten toe aan een webkaart, sla deze op en deel hem vervolgens met een app-sjabloon! Het is echt zo eenvoudig: geen ontwikkeling, geen ontwerp. Alleen kleine configuraties die in enkele seconden kunnen worden gedaan.<\/P><\/P><\/P><\/P>Ziet er goed uit en werkt uitstekend op mobiele apparaten<\/SPAN><\/P><\/P>In dit voorbeeld gebruik ik enkele Emergency Operations Centers van de Living Atlas<\/A>; een enorme bibliotheek met georuimtelijke inhoud. Dit kan echter net zo goed de puntlaag van jouw organisatie zijn van apotheken, stemlocaties, opvangcentra voor daklozen, mobiele klinieken, inleverpunten - alles wat jouw gemeenschap nodig heeft om te vinden! <\/P><\/P><\/P><\/P>
Ziet er goed uit en werkt uitstekend op mobiele apparaten<\/SPAN><\/P><\/P>In dit voorbeeld gebruik ik enkele Emergency Operations Centers van
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.