Wazig. Vaag. Niet-klikbaar. Verouderd.<\/STRONG> Dit zijn allemaal eigenschappen van de perzik die ik in het weekend in de koelkast bij het Esri DC-kantoor heb laten liggen. Het zijn ook de eigenschappen van die schermafbeelding van een Excel-grafiek die je net op de voorpagina van je website of StoryMap hebt ingebed.<\/P><\/P>In slechts 45 seconden (ja, deze duurde iets langer omdat ik het eindproduct wilde laten zien)<\/EM>, kun je een interactieve grafiek maken die direct in je website kan worden ingebed. Naarmate je gegevens worden bijgewerkt, wordt de grafiek ook bijgewerkt! Dit wordt bereikt door je CSV toe te voegen aan ArcGIS Online als een gehoste laag. Vervolgens haal je de gehoste laag binnen in Operations Dashboard<\/A> via de Serial Chart-widget, sla je het op, deel je het en embed je het! <\/P><\/P><\/P><\/P><\/P>Wist je dat: Operations Dashboard al is inbegrepen bij je ArcGIS Online-account? Klik gewoon op de app-launcher op de startpagina van je organisatie.<\/P><\/BLOCKQUOTE>Hier is een voorbeeld van de CSV die wordt geïmporteerd in ArcGIS Online. Dit had net zo goed een feature class kunnen zijn!<\/P><\/P>CaseNumber<\/STRONG><\/TD>Year<\/STRONG><\/TD><\/TR>1<\/TD>2014<\/TD><\/TR>2<\/TD>2014<\/TD><\/TR>7<\/TD>2015<\/TD><\/TR>8<\/TD>2015<\/TD><\/TR>9<\/TD>2015<\/TD><\/TR>40<\/TD>2016<\/TD><\/TR>41<\/TD>2016<\/TD><\/TR>42<\/TD>2016<\/TD><\/TR><\/TBODY><\/TABLE><\/P><\/P>Over In a GIF:<\/STRONG><\/SPAN><\/P>Elke vrijdag neem ik een paar seconden van mijn dag om een coole functie van het ArcGIS-platform te demonstreren en dit met jullie allemaal te delen! Het doel is om te laten zien hoe gemakkelijk het is om geweldige producten te maken met tools die beschikbaar zijn in de Esri-omgeving.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>We hebben allemaal wel eens "kijk hoe makkelijk deze tool te gebruiken is" demo's gezien, met geselecteerde data en copy-pasta code. Dus om echt te laten zien hoe je van nul naar held gaat, volgt In a GIF<\/EM> drie eenvoudige regels:<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P> In a GIF-regels:<\/STRONG>
<\/P>
Wist je dat: Operations Dashboard al is inbegrepen bij je ArcGIS Online-account? Klik gewoon op de app-launcher op de startpagina van je organisatie.<\/P><\/BLOCKQUOTE>Hier is een voorbeeld van de CSV die wordt geïmporteerd in ArcGIS Online. Dit had net zo goed een feature class kunnen zijn!<\/P><\/P>CaseNumber<\/STRONG><\/TD>Year<\/STRONG><\/TD><\/TR>1<\/TD>2014<\/TD><\/TR>2<\/TD>2014<\/TD><\/TR>7<\/TD>2015<\/TD><\/TR>8<\/TD>2015<\/TD><\/TR>9<\/TD>2015<\/TD><\/TR>40<\/TD>2016<\/TD><\/TR>41<\/TD>2016<\/TD><\/TR>42<\/TD>2016<\/TD><\/TR><\/TBODY><\/TABLE><\/P><\/P>Over In a GIF:<\/STRONG><\/SPAN><\/P>Elke vrijdag neem ik een paar seconden van mijn dag om een coole functie van het ArcGIS-platform te demonstreren en dit met jullie allemaal te delen! Het doel is om te laten zien hoe gemakkelijk het is om geweldige producten te maken met tools die beschikbaar zijn in de Esri-omgeving.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>We hebben allemaal wel eens "kijk hoe makkelijk deze tool te gebruiken is" demo's gezien, met geselecteerde data en copy-pasta code. Dus om echt te laten zien hoe je van nul naar held gaat, volgt In a GIF<\/EM> drie eenvoudige regels:<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P> In a GIF-regels:<\/STRONG>
Wist je dat: Operations Dashboard al is inbegrepen bij je ArcGIS Online-account? Klik gewoon op de app-launcher op de startpagina van je organisatie.<\/P><\/BLOCKQUOTE>
Hier is een voorbeeld van de CSV die wordt geïmporteerd in ArcGIS Online. Dit had net zo goed een feature class kunnen zijn!<\/P>
1) De .gif mag minder dan 45 seconden duren.< /SPAN></ P >< P style =
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.