Het is weer die tijd van het jaar! We zijn in juni, wordt het warm, zien we de zon? Het is altijd een gok, maar één ding is zeker, de 2016 Esri UC<\/A> is aan het einde van deze maand en als je niet aanwezig bent, is iemand in jouw organisatie dat waarschijnlijk wel, misschien zelfs je baas<\/EM>.<\/P><\/P>Dus je bent een ontwikkelaar of misschien werk je met ontwikkelaars of beheer je ontwikkelaars in jouw organisatie. Als ontwikkelaars zijn we vaak gefocust op het leren van de nieuwste technologie, gewoon om het te leren, maar soms moeten we een stap terug doen en kijken wat we met die technologie doen, of wat we zouden kunnen doen<\/EM>.<\/P><\/P>Een snelle blik op de agenda<\/A> en je kunt al zien dat het een drukke week gaat worden. Je bent waarschijnlijk nog niet eens begonnen na te denken over welke sessies je wilt bijwonen, laat staan nadenken over wat<\/EM> je zou kunnen zien.<\/P><\/P>Voordat ik bij Esri kwam, denk ik dat ik ongeveer een half dozijn UCs heb bezocht, ik had zelfs een stand en elk jaar was het altijd een gekkenhuis om uit te zoeken waar ik mijn tijd aan moest besteden om te leren.<\/P><\/P>Ontspan<\/EM>. Wees niet zoals ik.<\/P><\/P>Persoonlijk zou ik nalatig zijn als ik niet zou vermelden dat je de sessies waar ik bij betrokken ben moet bekijken<\/A>. Ik heb geluk, ik mag samen presenteren met geweldige mensen tijdens deze sessies.<\/P><\/P>
<\/P>
Het volgende wat ik zou aanraden zijn de gemodereerde paper sessies. In deze sessies vind je echte pareltjes. Bovendien ondersteun je hiermee je collega's die in jouw vakgebied of een bepaalde industrie werken. Onthoud dat veel van deze presentatoren niet vaak presenteren, sommigen voor het eerst, dus er kan wat spanning zijn, maar ik heb door de jaren heen zoveel geleerd van gebruikers in deze sessies, het is onschatbaar. Moeite gehad met het integreren van dat asset management systeem en enorme infrastructuurdata in jouw GIS? <\EM> Misschien heeft iemand dat precies gedaan, dus ga leren hoe zij vergelijkbare uitdagingen hebben overwonnen.<\/P><\/P>Hier zijn slechts enkele sessies die mij opvielen.<\/P>
Nogmaals, als je een ontwikkelaar bent raad ik sterk aan om even binnen te lopen bij een paar gemodereerde paper sessies en te zien hoe gebruikers de technologie daadwerkelijk gebruiken en leer van hun werk. Je vindt misschien zelfs inspiratie voor je volgende project!<\/P>
Wandel over de Expo en bekijk alle verkopers. Er is meestal wat coole schwag die je kunt meenemen en je zult waarschijnlijk enkele verkopers zien waarmee je kunt samenwerken om bepaalde taken in jouw organisatie te voltooien.<\/P>
Er is ook een
Ik weet zeker dat veel mensen de hele week via Twitter verbonden blijven, dus houd in de gaten wat er gebeurt. Volg de
Ik zou Twitter ook de hele tijd gebruiken tijdens de UC om te controleren of mensen het hadden over een bijzonder gave presentatie waar ik misschien bij wilde aansluiten als de huidige presentatie waar ik in zat me niet aansprak.<\/P>
Het allerbelangrijkste, geniet van de UC. Leer wat en heb plezier!<\/P>
Voor meer geodev tips en trucs,
Titel foto via Gary J Wood
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.