<\/P>
Dus je bent een ontwikkelaar op de EsriUC. Maak je geen zorgen, sessies zijn misschien niet zo talrijk als op de Developer Summit, maar er zijn een paar dingen die je interessant kunt vinden.<\/P>
Ga naar de agenda<\/A> en gebruik de zoekfunctie en typ iets in als JavaScript, .Net of Python<\/STRONG><\/EM>. Je krijgt genoeg resultaten. Nog maar gisteren kon ik in een sessie aankondigen dat de ArcGIS API for JavaScript binnenkort een bower<\/A> pakket zal hebben. Dat hoorde je niet op de Developer Summit, toch?<\/EM> Je leert meer over enkele van de echt coole visualisaties zoals Smart Mapping<\/A> en Blend Renderer<\/A>. Er is een JavaScript Road Ahead sessie die zal praten over enkele dingen in de JavaScript 4.0beta1<\/A>.<\/P><\/P>Er zijn ontwikkelaars eilanden voor JavaScript, Online, Windows, Analyse vlak bij het einde van de hal beneden bij de Demo Theaters. Kom langs en stel alle vragen die je hebt, krijg inzicht in een probleem waar je mee worstelt of bekijk gewoon de links op enkele laptops met coole voorbeelden en documentatie.<\/P><\/P>Je hoeft geen verloren ontwikkelaar te zijn op de UC<\/EM>. Er zijn enkele sessies die je kunt bekijken, er zijn genoeg ontwikkelaars met wie je kunt praten, en je krijgt te zien hoe andere gebruikers technologie gebruiken om hun problemen op te lossen in de gebruikerssessies. En hoe denk je dat ze die problemen hebben opgelost, GIS? <\/> <\/>Nou ja, waarschijnlijk wel, maar ik durf te wedden dat er een ontwikkelaar of twee was die de GIS-ontwikkeling aanstuurde die hielp bij het oplossen van enkele van deze echte wereldproblemen<\/EM> en dat is zeker iets wat je wilt bekijken.<\/P><\/P>Dus, als je op de UC bent, blijf verbonden, bekijk wat dingen en als je mij ziet rondlopen, zeg gewoon hallo en als je een vraag hebt, voel je vrij om te vragen. Ik ben waarschijnlijk het grootste deel van de komende dagen op het JavaScript Developer eiland!<\/P><\/P>Voor meer geodev tips en trucs, <A href="http:\/\/odoe.net\/blog\/\
Er zijn ontwikkelaars eilanden voor JavaScript, Online, Windows, Analyse vlak bij het einde van de hal beneden bij de Demo Theaters. Kom langs en stel alle vragen die je hebt, krijg inzicht in een probleem waar je mee worstelt of bekijk gewoon de links op enkele laptops met coole voorbeelden en documentatie.<\/P>
Je hoeft geen verloren ontwikkelaar te zijn op de UC<\/EM>. Er zijn enkele sessies die je kunt bekijken, er zijn genoeg ontwikkelaars met wie je kunt praten, en je krijgt te zien hoe andere gebruikers technologie gebruiken om hun problemen op te lossen in de gebruikerssessies. En hoe denk je dat ze die problemen hebben opgelost, GIS? <\/> <\/>Nou ja, waarschijnlijk wel, maar ik durf te wedden dat er een ontwikkelaar of twee was die de GIS-ontwikkeling aanstuurde die hielp bij het oplossen van enkele van deze echte wereldproblemen<\/EM> en dat is zeker iets wat je wilt bekijken.<\/P><\/P>Dus, als je op de UC bent, blijf verbonden, bekijk wat dingen en als je mij ziet rondlopen, zeg gewoon hallo en als je een vraag hebt, voel je vrij om te vragen. Ik ben waarschijnlijk het grootste deel van de komende dagen op het JavaScript Developer eiland!<\/P><\/P>Voor meer geodev tips en trucs, <A href="http:\/\/odoe.net\/blog\/\
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.