<\/P>
https:\/\/www.flickr.com\/photos\/thewavingcat\/218583023<\/A><\/P><\/P>Dit is dus helemaal geen nieuwe functie, het bestaat al bijna zo lang als de API zelf, maar ik dacht dat het een van die dingen was die misschien verloren zijn gegaan tussen alle andere coole functies van de ArcGIS API for JavaScript...<\/P><\/P>De mapcursor veranderen<\/EM>.<\/P><\/P>Het is zo'n eenvoudige taak, maar kan zoveel toevoegen aan de gebruikerservaring wanneer ze met je applicatie werken.<\/P><\/P>Er is een methode die hier speciaal voor is. setMapCursor<\/A><\/STRONG>.<\/P><\/P>Het is niet moeilijk om te doen, je geeft gewoon het type of de cursor die je wilt door aan je app.<\/P><\/P>Misschien heb je de mogelijkheid toegevoegd om op de kaart te klikken en Google Street View in een nieuw venster te openen.<\/P><\/P>Nou, maak dan een cursor die specifiek kan laten zien dat je bezig bent een plek op de kaart te kiezen om dit te doen.<\/P><\/P>Hier is een demo van hoe dit eruit zou kunnen zien<\/A>.<\/P><\/P>Doe het gewoon!<\/EM><\/P><\/P>Zoals ik al zei, dit is geen nieuwe fancy functionaliteit van de API en cursors instellen in webapps gebeurt meestal via CSS. Maar wanneer je bepaalde acties uitvoert binnen je applicatie is het fijn om je gebruikers enige vorm van feedback<\/EM> te geven dat er iets gebeurt en een manier om dit te doen is via de mapcursor.<\/P><\/P>Voor meer geodev tips en trucs, bekijk mijn blog<\/A>.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Dit is dus helemaal geen nieuwe functie, het bestaat al bijna zo lang als de API zelf, maar ik dacht dat het een van die dingen was die misschien verloren zijn gegaan tussen alle andere coole functies van de ArcGIS API for JavaScript...<\/P>
De mapcursor veranderen<\/EM>.<\/P><\/P>Het is zo'n eenvoudige taak, maar kan zoveel toevoegen aan de gebruikerservaring wanneer ze met je applicatie werken.<\/P><\/P>Er is een methode die hier speciaal voor is.
Het is niet moeilijk om te doen, je geeft gewoon het type of de cursor die je wilt door aan je app.<\/P>
Misschien heb je de mogelijkheid toegevoegd om op de kaart te klikken en Google Street View in een nieuw venster te openen.<\/P>
Nou, maak dan een cursor die specifiek kan laten zien dat je bezig bent een plek op de kaart te kiezen om dit te doen.<\/P>
Doe het gewoon!<\/EM><\/P><\/P>Zoals ik al zei, dit is geen nieuwe fancy functionaliteit van de API en cursors instellen in webapps gebeurt meestal via CSS. Maar wanneer je bepaalde acties uitvoert binnen je applicatie is het fijn om je gebruikers enige vorm van feedback<\/EM> te geven dat er iets gebeurt en een manier om dit te doen is via de mapcursor.<\/P><\/P>Voor meer geodev tips en trucs,
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.