<\/P>
Gebruik je regelmatig de ArcGIS API for JavaScript<\/A>? Wil je je ontwikkelvaardigheden naar een hoger niveau tillen? Misschien wil je de Web App Builder<\/A> gebruiken en aangepaste widgets<\/A> maken. Misschien ben je tevreden met het gewoon toevoegen van wat jQuery aan je applicatie<\/A> en het daarbij te laten. Of misschien wil je je vaardigheden nog wat verder ontwikkelen<\/EM>. Ik heb het al eerder gezegd<\/A>, maar als je wilt leren hoe je de ArcGIS API for JavaScript gebruikt, moet je Dojo leren.Dojo<\/A><\/STRONG><\/P><\/P>
this.domNode = srcRefNode;<\/P><\/PRE>De Dijit-module _WidgetBase<\/SPAN> regelt dit voor jou als onderdeel van de Dijit levenscyclus. Je kunt hier meer lezen over de
Dat brengt me bij de volgende bron die ik zou aanbevelen.
Je zult waarschijnlijk ook veel tijd doorbrengen in de
Hellzyeah Rene Rubalcava!
I couldnt agree more. Excellently written.
The more you use dojo, the less you "need" the other frameworks. I spent alot of time getting the jquery i thought i "needed" back out of my code.
Dojo works. And it works well. Hellzyeah
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.