<\/P>
Een tijdje geleden schreef ik een bericht op mijn eigen blog<\/A> over het gebruik van Dojo Bootstrap met de ArcGIS API voor JavaScript<\/A>. Ik liet zien hoe je het kunt integreren om een autocomplete zoekfunctie te maken die behoorlijk goed werkt en er goed uitziet. Ik heb Dojo Bootstrap<\/A> vrij uitgebreid gebruikt in mijn app-ontwikkeling en ik heb een paar eigenaardigheden<\/EM> gevonden die wat werk van mijn kant vereisen. Als je je HTML opmaakt met de property attribute tags en de bibliotheek laadt, zou je geen echte problemen moeten hebben behalve een kleine leercurve. Ik heb gemerkt dat ik een paar work-arounds<\/EM> moest doen wanneer ik programmatic elementen als widgets wilde creëren. Een eenvoudige demonstratie hiervan is te zien bij het maken van een Modal<\/A>.<\/P><\/P>
Er gebeurt niet veel in dat Modal venster, maar denk eens na over wat je zou kunnen doen met die extra ruimte. Je zou
Cool idea, I like it!
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.