<\/P>
Ik zit hier bij de keynote (CEO van Taqtile<\/A>) voor de 10e jaarlijkse Esri Developer Summit. Ik heb de afgelopen paar dagen doorgebracht in sessies, de plenaire vergadering en genietend van alle geo-goedheid om me heen.<\/P><\/P>Er zijn het hele jaar door veel ontwikkelaarsconferenties, maar wat de Developer Summit speciaal maakt is de industrie focus en niche van deze gemeenschap. De andere grote geodev conferentie is FOSS4G<\/A>, die helaas dit jaar tegelijk was met devsummit. Maar dat is oké. Het is altijd leuk om wat bekende gezichten te zien en om gezichten te koppelen aan degenen met wie ik op een of andere manier online interacteer.<\/P><\/P>Ik geniet echt van het werk dat ik doe. Ik hou van het oplossen van problemen en ik werk vooral graag met kaarten. Ik draag ook graag bij aan de geo-gemeenschap als geheel. Sommige mensen hier zijn gestopt om gewoon dankjewel te zeggen voor die bijdragen. Ik wil gewoon bedanken<\/EM> voor het lezen.<\/P><\/P>Ga aan de slag met dingen hacken en bouw coole dingen mensen.<\/P><\/P>Voor meer geodev tips en trucs, bekijk mijn blog<\/A>.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Er zijn het hele jaar door veel ontwikkelaarsconferenties, maar wat de Developer Summit speciaal maakt is de industrie focus en niche van deze gemeenschap. De andere grote geodev conferentie is
Ik geniet echt van het werk dat ik doe. Ik hou van het oplossen van problemen en ik werk vooral graag met kaarten. Ik draag ook graag bij aan de geo-gemeenschap als geheel. Sommige mensen hier zijn gestopt om gewoon dankjewel te zeggen voor die bijdragen. Ik wil gewoon bedanken<\/EM> voor het lezen.<\/P><\/P>Ga aan de slag met dingen hacken en bouw coole dingen mensen.<\/P><\/P>Voor meer geodev tips en trucs, bekijk
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.