<\/P>
Misschien ben je nieuw met de ArcGIS API for JavaScript of misschien ben je zelfs een ervaren gebruiker, maar op een gegeven moment heb je vast diep gegraven in AMD<\/A> en modulair JavaScript.<\/P><\/P>Ik heb hier eerder een paar berichten over geschreven, één daarvan is Omarm je AMD modules<\/A>, evenals een bericht over aangepaste builds<\/A>. Ik heb zelfs een video opgenomen over het gebruik van de Bower release van de ArcGIS JS API<\/A>.<\/P><\/P>Een vraag lijkt vaak terug te komen en dat is een vraag over packages.<\/P><\/P>
Ik heb hier eerder een paar berichten over geschreven, één daarvan is
Een vraag lijkt vaak terug te komen en dat is een vraag over packages.<\/P>
Laten we een paar uitspraken ontleden, gebruikmakend van standaard ES5-syntaxis.<\/P>
define(["esri\/_map"], function(map) {});<\/PRE><\/P>Wat we hier doen is het opvragen van de map<\/EM> module uit het esri<\/EM> package. De gehele ArcGIS API for JavaScript zit binnen het esri<\/EM> package. Er zijn andere afhankelijkheden van andere packages zoals dojo<\/EM> of dojox<\/EM>.<\/P><\/P>Meestal hoef je je niet al te veel zorgen te maken over packages als je een eenvoudige applicatie bouwt. Als je de CDN van de API gebruikt, ben je waarschijnlijk bekend met deze
packages: [ \/\/'app' is een voorbeeldpad voor jouw applicatie \/\/'stel dit dienovereenkomstig in 'app', 'dijit', 'dojo', 'dojox', 'dstore', 'dgrid', 'xstyle', 'put-selector', 'esri' ],
Je kunt hier een
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.