<\/P>
Eerder deze week heeft Esri aangekondigd<\/A> de release van een developer support repository op github<\/A>.<\/P><\/P>Dit is een echt interessante repo, omdat het het volledige scala aan APIs en SDKs die Esri biedt, beslaat. Het behandelt zaken van Python en Java tot SQL en JavaScript<\/EM>. Het is zeker de moeite waard om hier doorheen te gaan om voorbeelden te vinden voor dingen waar je misschien aan werkt. Er zit wat degelijke ArcObjects-materiaal in als je hardcore bezig bent. Ik merk dat MapObjects<\/A> ontbreekt (ik maak maar een grapje). <\/EM>Maar maak je geen zorgen, Flex en Silverlight zijn vertegenwoordigd (nog steeds een grapje). Serieus, er is wat R goodness<\/A> aanwezig, wat als je het niet wist, een ding is<\/A><\/EM>. Python-liefhebbers moeten het bekijken, want er zijn goede scripts hier in<\/A>.<\/P><\/P>Er zijn tal van echt geweldige bronnen voor Esri ontwikkelaars op github<\/A>. Als je een JavaScript-ontwikkelaar bent, hebben we specifiek behandeld hoe je je JavaScript-vaardigheden kunt verbeteren<\/A>.<\/P><\/P>Afgelopen maand woonde ik de TC Disrupt Hackathon<\/A> bij in San Francisco. Ik was daar om ontwikkelaars te helpen met hun hacks met behulp van Esri APIs en SDKs. Dit was erg leuk en ik heb de JS and Framework Integration resources<\/A> repo voorbereid om ontwikkelaars te helpen snel aan de slag te gaan met de ArcGIS API for JavaScript.<\/P><\/P>Het doel hier is om ontwikkelaars te laten zien hoe ze de ArcGIS JS API kunnen gebruiken met meerdere frameworks. Er zijn bronnen voor React<\/A>, Angular<\/A>, Ember<\.a>, en Polymer<\.a>.<\.p><\.p>Je kunt zelfs de JS API gebruiken met andere JS hulpprogrammabibliotheken zoals Ramda<\.a> en RxJS<\.a>.<\.p><\.p>Het zijn niet alleen andere bibliotheken die je kunt gebruiken met de JS API, maar er zijn ook bronnen<\.a> om je apps in TypeScript te schrijven<\.a>. Ik ben nog niet echt diep ingegaan op het gebruik van PureScript<\.a> of ClojureScript<\.a> met de JS API, hoewel er misschien een pad is met ClojureScript (er zou een pad kunnen zijn met ClojureScript<\.a>) en wat nabewerking die gedaan zou kunnen worden met PureScript... misschien.<\.p><\.p>Het punt hiervan is dat er veel bronnen beschikbaar zijn voor Esri ontwikkelaars om van te leren. Of je nu een beginner of een professional bent, ik weet zeker dat je iets zult vinden dat je kan helpen.<\.p><\.p>Voor meer geodev tips en trucs, bekijk mijn blog< \/ a >.< \/ p >< \/ BODY >< \/ HTML >
Dit is een echt interessante repo, omdat het het volledige scala aan APIs en SDKs die Esri biedt, beslaat. Het behandelt zaken van Python en Java tot SQL en JavaScript<\/EM>. Het is zeker de moeite waard om hier doorheen te gaan om voorbeelden te vinden voor dingen waar je misschien aan werkt. Er zit wat degelijke ArcObjects-materiaal in als je hardcore bezig bent. Ik merk dat
Er zijn tal van echt geweldige
Afgelopen maand woonde ik de
Het doel hier is om ontwikkelaars te laten zien hoe ze de ArcGIS JS API kunnen gebruiken met meerdere frameworks. Er zijn bronnen voor
Je kunt zelfs de JS API gebruiken met andere JS hulpprogrammabibliotheken zoals
Het zijn niet alleen andere bibliotheken die je kunt gebruiken met de JS API, maar er zijn ook
Het punt hiervan is dat er veel bronnen beschikbaar zijn voor Esri ontwikkelaars om van te leren. Of je nu een beginner of een professional bent, ik weet zeker dat je iets zult vinden dat je kan helpen.<\.p><\.p>
Voor meer geodev tips en trucs,
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.