<\/P>
Niet zo lang geleden plaatste Jeff Jackson een blogpost over het gebruik van Ember met de ArcGIS API for JavaScript<\/A>. Dit geeft een vrij goede samenvatting van hoe je EmberJS<\/A> kunt gebruiken met de ArcGIS API for JavaScript<\/A>. Ember zelf is de laatste tijd flink gegroeid, veel van deze groei kan worden toegeschreven aan de populariteit van ember-cli<\/A>.<\/P><\/P>
Je ziet, ember-cli gebruikt een minimale AMD-loader. Wat betekent minimaal? Het is niet zoals RequireJS of Dojo loader, het is gewoon een synchrone loader met een woordenboek van modules. Je kunt niet zomaar een echte AMD-loader erin stoppen ter vervanging. Je applicatie zal exploderen. Geloof me, ik heb het geprobeerd, vele variaties van dit scenario. Het eindigde allemaal in tranen en vlammen. Dus wat moet iemand doen? Een addon bouwen!<\/P>
Wat de addon doet is kijken naar de configuratie van je applicatie:<\/P>
var app = new EmberApp({ srcTag: '<\/'SPAN>
<\/'P>
Die amdPackages<\/'STRONG>-optie is essentieel. De addon gebruikt
Ik raad je ten zeerste aan om eens te proberen
Voor meer geodev tips en trucs,
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.