<\/P>
In de afgelopen weken heb ik gesproken over testen voor uw ArcGIS API for JavaScript-toepassingen<\/A>, en hoe u uw ArcGIS JS Apps kunt structureren<\/A>. Meest recentelijk op mijn blog<\/A> heb ik gesproken over een nieuw hulpmiddel waar ik aan werk om dit alles voor u te vereenvoudigen.<\/P><\/P>U kunt het hulpmiddel op github vinden<\/A>.<\/P><\/P>Dit hulpmiddel is gebaseerd op yeoman<\/A>, een scaffolding-hulpmiddel voor webapps. Het is een op node gebaseerde opdrachtregeltool waarmee u snel een ArcGIS JS-app kunt bouwen, inclusief test- en bouwtools.<\/P><\/P>Alle code is geschreven in ES6\/ES2015<\/A>.<\/P><\/P>Dus wat krijgt u met dit hulpmiddel? Fijn dat u het vraagt.<\/P><\/P>U krijgt een generator die de volledige applicatiestructuur voor u scaffold.<\/P><\/P>U krijgt ingebouwde tests met intern<\/A>.<\/P><\/P>U krijgt vooraf geconfigureerde, gemakkelijk te gebruiken Dojo build<\/A>-scripts.<\/P><\/P>Het beste van alles is dat u een eenvoudige ontwikkelworkflow krijgt.<\/P><\/P>
U kunt het
Dit hulpmiddel is gebaseerd op
Alle code is geschreven in
Dus wat krijgt u met dit hulpmiddel? Fijn dat u het vraagt.<\/P>
U krijgt een generator die de volledige applicatiestructuur voor u scaffold.<\/P>
U krijgt ingebouwde tests met
U krijgt vooraf geconfigureerde, gemakkelijk te gebruiken
Het beste van alles is dat u een eenvoudige ontwikkelworkflow krijgt.<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.