hcrothers-esristaff<\/A>smalltowngis<\/A>CSullivan-esristaff<\/A>saggesec<\/A>barrjd<\/A><\/A><\/P>hallo Beste Groepsleden<\/P> het is Addisalem. jonge GIS Ontwikkelaar. Ik werkte vroeger in de sector Weg- en Milieumodellering als GIS Ontwikkelaar. momenteel ben ik begonnen te werken bij het Bureau voor Openbare Nutsvoorzieningen als GIS Ontwikkelaar. Ik ben nieuw in de toepassing van GIS voor waterbedrijven. is er een webbron of boek dat de toepassing van GIS voor waterbedrijven beschrijft. hoe kan ik vertrouwd raken met deze sector, wat zouden mijn verantwoordelijkheden moeten zijn als GIS Ontwikkelaar. is er een procedure om asset management, planning en analyse uit te voeren en GIS ESRI data te integreren met Maximo ESRI Data en vice versa??\/<\/P><\/BODY><\/HTML>
hallo Beste Groepsleden<\/P>
het is Addisalem. jonge GIS Ontwikkelaar. Ik werkte vroeger in de sector Weg- en Milieumodellering als GIS Ontwikkelaar. momenteel ben ik begonnen te werken bij het Bureau voor Openbare Nutsvoorzieningen als GIS Ontwikkelaar. Ik ben nieuw in de toepassing van GIS voor waterbedrijven. is er een webbron of boek dat de toepassing van GIS voor waterbedrijven beschrijft. hoe kan ik vertrouwd raken met deze sector, wat zouden mijn verantwoordelijkheden moeten zijn als GIS Ontwikkelaar. is er een procedure om asset management, planning en analyse uit te voeren en GIS ESRI data te integreren met Maximo ESRI Data en vice versa??\/<\/P><\/BODY><\/HTML>
Not really an answer to your question but I am also wanting to learn more regarding GIS and the sewer and storm industries. Is there a national industry group that meets periodically that discusses GIS and related analysis? Is there a subset of industry professionals that possibly meet while at the ESRI UC every year?
at the ESRI User Conference there is a utilities group that meets up, and has a social.... food drinks and good conversions.
Hi,
Esri has developed several solutions for water: ArcGIS for Water. If you are not familiar with them, check out our solutions web site.
We also host a Meetup Group: Esri Water Meetup.
In addition, Esri hosts the Esri Water Conference every year. The conference includes technical sessions, user presentations, learning lab, expo and more. Next year, 2019, the conference will be February 5-7 in Nashville, TN.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.