<\/HEAD>
Wanneer polygonen krommen bevatten in uw bron-featureklasse die uw Portal Feature Layer (by reference) voedt, worden deze polygonen niet weergegeven. Ik kwam deze bug tegen en kon niet achterhalen waarom bepaalde polygonen niet werden weergegeven in Portal. Na veel te hebben geprobeerd, kwamen de ESRI-analist en ik erachter dat featureklassen die waren weggevallen toch doorkwamen wanneer we een conversie naar een shapefile deden voordat we ze kopieerden naar de geregistreerde file geodatabase...<\/P>
<\/P>
Vervolgens leidde wat meer experimenteren met geoprocessingtools om de laag te corrigeren mij naar de simplify geometry tool (met behoud van kritieke punten geselecteerd), die het oorspronkelijke gegevens leek te repareren.<\/P>
<\/P>
Toen ik naar individuele vertices keek, merkte ik dat de simplify geometry vertices toevoegde<\/STRONG> <\/EM> in gebieden waar we missende polygonen hadden. Dit kwam doordat de bezierkrommen werden omgezet in kleine lineaire segmenten...<\/P><\/P>Dus in ArcGIS Enterprise 10.7.1 worden krommen in data by reference niet weergegeven in feature layers. <\/P>Er is een bug gemeld:<\/P>#BUG-000125177 <\/SPAN><\/SPAN>Portal 10.7.1 Map Viewer faalt bij het tekenen van polygonen met niet-lineaire segmenten in een feature layer<\/SPAN><\/P><\/P>Een laatste controle met de data reviewer "Check Non-Linear Segments" bevestigde dat het probleem werd veroorzaakt door krommen (zie bijlagen). In ons geval ontbraken er ongeveer 28k polygonen in een van onze feature layers!!<\/P><\/P>De tijdelijke oplossing op dit moment is:<\/P>Voer een simplify geometry uit met de juiste tolerantie (~0,01 voet voor gebruik) op uw featureklasse om uw krommen om te zetten in lineaire segmenten.<\/P><\/P>Het is waarschijnlijk dat dit probleem ook polylijnen beïnvloedt.<\/SPAN><\/P><\/P>Hopelijk kan dit andere mensen helpen!<\/SPAN><\/P><\/P>Adrien<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>