In september nodigt het Europese Ruimteagentschap ESA <\/A> opnieuw 20 geselecteerde ontwikkelaars uit voor het Space App Camp<\/A> in Frascati, Italië. Ter plaatse krijgen jullie de kans om meer te leren over het werk van ESA en jullie projecten te starten met ESA-gegevens. Natuurlijk wachten er ook weer veel geweldige prijzen<\/A> op jullie. Over het geheel genomen denk ik dat het een unieke kans is.<\/P><\/P>Daarom wil ik jullie via deze weg nogmaals erop wijzen dat je je nog kunt aanmelden tot 24.7.2017<\/STRONG> voor deelname. Meer informatie vind je op de homepage<\/A>, waar je je ook direct met je team kunt aanmelden.<\/P><\/P><\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Daarom wil ik jullie via deze weg nogmaals erop wijzen dat je je nog kunt aanmelden tot 24.7.2017<\/STRONG> voor deelname. Meer informatie vind je op de
<\/P><\/BODY><\/HTML>
g.buziekesri-de-esridist
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.