Op maandag vindt de vierde GeoMonday<\/A> plaats in de MobileSuite in Berlijn. Het hoofdthema is dit keer "Location en Internet of Things". Ik zal een lezing geven over het onderwerp "Using spatial data streams in real-time". Het gaat uiteindelijk over de GeoEvent Processor en spannende toepassingsgevallen. Kom gerust langs, ik zou het leuk vinden!<\/P> <\/P>###<\/P> <\/P>Achteraf kan ik zeggen dat het een geslaagde bijeenkomst was. Ongeveer 60 "gelijkgestemden" met heel verschillende achtergronden namen deel: startups, universiteiten, onderzoek, bedrijven, eigenlijk was alles erbij. De lezingen waren erg interessant en toonden het hele spectrum van "Geo" vandaag.<\/P> <\/P>Over mijn eigen lezing heb ik een aparte blog geschreven, die je hier<\/A> kunt vinden.<\/P> <\/P>Ik kijk nu al uit naar de volgende keer. Hier tot slot nog een paar indrukken.<\/P> <\/P><\/A><\/P><\/A><\/P><\/A><\/P><\/A><\/P><\/A><\/P><\BODY><\HTML>
<\/P>
###<\/P>
Achteraf kan ik zeggen dat het een geslaagde bijeenkomst was. Ongeveer 60 "gelijkgestemden" met heel verschillende achtergronden namen deel: startups, universiteiten, onderzoek, bedrijven, eigenlijk was alles erbij. De lezingen waren erg interessant en toonden het hele spectrum van "Geo" vandaag.<\/P>
Over mijn eigen lezing heb ik een aparte blog geschreven, die je
Ik kijk nu al uit naar de volgende keer. Hier tot slot nog een paar indrukken.<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.