Op 12.6. ben ik de uitnodiging van 12min.me Hamburg<\/A> gevolgd om daar een korte presentatie te geven over het onderwerp "Working With Startups: Innovations in Mapping<\/STRONG>". Ik moet zeggen dat het evenement mij erg goed is bevallen. Met ongeveer 160 deelnemers was de Meetup zeer goed bezocht, de deelnemers waren zonder uitzondering open en geïnteresseerd. Zo moet het zijn 🙂<\/span><\/P> <\/P>In mijn presentatie heb ik het Esri Startup Program<\/A> en het belang ervan voor Esri toegelicht. Aan de hand van 5 leden van het programma heb ik laten zien hoe breed GIS tegenwoordig succesvol kan worden ingezet. Concreet heb ik de volgende startups gepresenteerd:<\/P>NavVis<\/A>, Indoor mapping and navigation<\/LI>Building Radar<\/A>, Zoekmachine voor bouwprojecten<\/LI>Mobalo<\/A>, Lokale smartphone-advertenties<\/LI>greenspin<\/A>, Satellietgebaseerde slimme landbouw<\/LI>Conias Risk<\/A>, Risicoanalyse-oplossingen<\/LI><\/OL> <\/P>Mijn bijzondere dank gaat uit naar Oliver Rößling<\/A> van Absolute Software GmbH<\/A>, die als drijvende kracht achter 12min.me staat en dit met veel passie voortzet.<\/P> <\/P>Tot slot wil ik jullie een paar herinneringsfoto's niet onthouden...<\/P> <\/P><\/A><\/P><\/A><\/P><\/A><\/P><\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>
<\/P>
Mijn bijzondere dank gaat uit naar
Tot slot wil ik jullie een paar herinneringsfoto's niet onthouden...<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.