Voor degenen die nieuw zijn bij deze serie, "Keuzes van deze week" is een (losjes) tweewekelijkse blog waarin ik enkele van mijn favoriete ArcGIS Online-inhoud met je deel.<\/EM><\/SPAN><\/P> <\/P>Als je geïnteresseerd bent in eerdere berichten, zijn die hier gearchiveerd: Keuzes van deze week - ArcGIS Online: Archief<\/A> <\/EM><\/SPAN><\/P><\/P>--------------------<\/P><\/P><\/P><\/P><\/P>Ik geef toe, ik zit vaker op mijn telefoon dan ik zou willen - maar ik scroll niet alleen door Instagram en maak selfies. <\/SPAN>Ik lees regelmatig story maps (die ik moet vermelden standaard mobile-ready zijn<\/A>), en ik controleerde tijdens het afgelopen Californische vuurseizoen regelmatig openbare veiligheidsapps. Eenvoudige observatie van de wereld om ons heen geeft aan dat ik niet de enige ben die goed gebruikmaakt van hun onbeperkte databundel. En net als ik, doen de meeste mensen waarschijnlijk veel meer dan alleen scrollen op Instagram. <\/SPAN><\/SPAN><\/P><\/P>Wat als ze naar een ArcGIS webapp keken die jij had gebouwd? Wat als je die had geconfigureerd met mobiel in gedachten en de UX\/8UI en functionaliteit uitstekend waren op een kleiner scherm? <\/SPAN><\/SPAN><\/P><\/P>De keuzes voor deze week<\/SPAN><\/SPAN> kunnen helpen om beide bovenstaande vragen van retoriek naar realiteit te veranderen. <\/P><\/P>***Opmerking: dit bericht gaat over webapps die worden geopend in mobiele browsers via een URL, niet native apps. Om native apps te bouwen voor iOS en Android heb je AppStudio for ArcGIS<\/A> nodig***<\/EM><\/P> <\/SPAN><\/P>ArcGIS Experience Builder: Bouw apps voor meerdere schermformaten<\/STRONG><\/SPAN><\/P><\/P>ArcGIS Experience Builder >maakt gebruik van moderne webtechnologieën om de mobiele mogelijkheden van Web AppBuilder uit de doos te versterken. Cruciale functionaliteit is het vermogen om dezelfde app verschillend te configureren voor mobiel en desktop. De Esri YouTube-gebruiker "GeoDev" doorloopt enkele cruciale stappen in deze video<\/> , van het aanpassen van widgetindelingen tot verschillende elementen op de pagina zodat je app er geweldig uitziet en presteert op meerdere schermformaten. Het maken van koppelingen tussen verschillende pagina's wordt ook getoond. Hoewel de video voor Beta 1 is, is hij nog steeds zeer informatief. <\/>
<\/P>
--------------------<\/P>
Ik geef toe, ik zit vaker op mijn telefoon dan ik zou willen - maar ik scroll niet alleen door Instagram en maak selfies. <\/SPAN>Ik lees regelmatig story maps (die ik moet vermelden standaard
<\/SPAN><\/P>ArcGIS Experience Builder: Bouw apps voor meerdere schermformaten<\/STRONG><\/SPAN><\/P><\/P>ArcGIS Experience Builder >maakt gebruik van moderne webtechnologieën om de mobiele mogelijkheden van Web AppBuilder uit de doos te versterken. Cruciale functionaliteit is het vermogen om dezelfde app verschillend te configureren voor mobiel en desktop. De Esri YouTube-gebruiker "GeoDev" doorloopt enkele cruciale stappen
Aanvullende referenties :<\/> <\/>
<\/>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.