<\/P>
Wat een geweldige geodev meetup in München<\/A>! Ik was superblij om zoveel nieuwe gezichten te zien. Hopelijk een teken dat het woord zich verspreidt:-)<\/P><\/P>We hadden weer een geweldige line-up van sprekers. Nogmaals veel dank, onze meetups zouden niet mogelijk zijn zonder jullie!<\/P><\/P>Carsten Schumann<\/STRONG><\/SPAN>, AED-SICAD AG<\/A>: "Eye2eye – Een brainstorm-app om deelname aan landconsolidatie in Europa te vergemakkelijken". Slides bijgevoegd.<\/SPAN><\/LI>Sebastian Feld, LMU<\/A><\/STRONG><\/SPAN>: "Alternatieve routes in scenario's met beperkte vrije ruimte". Slides bijgevoegd.<\/SPAN><\/LI>Ralf Schüpferling<\/STRONG><\/SPAN>, <\/SPAN>Esri Deutschland<\/A>: "Wat zal je drone voor je doen? Verander je Drone in een GIS Tool". Zijn story map is te vinden hier<\/A>.<\/SPAN><\/LI>Frederic Meyer-Scharenberg<\/STRONG><\/SPAN>, <\/SPAN>CrowdGuard Germany<\/A>: "CrowdGuard Emergency Community: Hoe locatiegegevens de publieke en private veiligheid kunnen verbeteren." Slides bijgevoegd.<\/SPAN><\/SPAN><\/LI><\/OL><\/P>Ik heb mijn foto's al geplaatst op onze meetup groep<\/A>. Deel alsjeblieft ook die van jou. En laat ons weten als je de volgende keer een korte presentatie over je werk wilt geven!<\/P><\/P>Tot slot: Vergeet niet je te abonneren op onze GeoNet groep<\/A>! Met een beetje geluk win je een gratis toegangsbewijs voor de aankomende Esri Developer Summit<\/A> in Berlijn. We maken de gelukkige winnaar bekend tot het einde van volgende week! Als jij niet de gelukkige bent kun je met deze link<\/A> 10% korting krijgen.<\/SPAN><\/STRONG><\/SPAN><\/P><\/P>Ik hoop jullie allemaal snel weer te zien!<\/P>Lars<\/P><\/P><\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>\/<\/>
We hadden weer een geweldige line-up van sprekers. Nogmaals veel dank, onze meetups zouden niet mogelijk zijn zonder jullie!<\/P>
Tot slot: Vergeet niet je te abonneren op onze
Ik hoop jullie allemaal snel weer te zien!<\/P>
Lars<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.