In december vond in het Werk1<\/A> in München de laatste GeoDev Meetup<\/A> van dit jaar plaats. Er waren weer spannende presentaties en ik wil alle sprekers nogmaals bedanken. Hieronder plaats ik de presentaties, zodat jullie ze achteraf nog eens kunnen bekijken.<\/P><\/P>Sergey Mukhametov, Universität Münster: "Gesture-based interaction with StoryMaps"<\/LI>Sebastian Feld, LMU München: "Archetypal Routes" <\/LI>Özgür Ertac<\/A>, Esri Deutschland: "The City of Tomorrow - Morgenstadt Project<\/A>"<\/LI><\/OL><\/P>We kijken uit naar nog veel meer spannende GeoDev Meetups met jullie volgend jaar. Willen jullie je eigen werk presenteren? Stuur me dan gewoon een kort berichtje naar <\/SPAN>l.schmitz@esri.de<\/A>!<\/SPAN><\/P><\/P><\/P><\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
We kijken uit naar nog veel meer spannende GeoDev Meetups met jullie volgend jaar. Willen jullie je eigen werk presenteren? Stuur me dan gewoon een kort berichtje naar <\/SPAN>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.