<\/HEAD>
Opgegroeid in de rivierkloof van westelijk Wisconsin had zijn voordelen. Mijn broer Tyler en ik renden door het bos, verzamelden wilde bloemen, staken stokjes in de modder en vonden insecten om te onderzoeken. Het is geen wonder dat ik een bacheloropleiding Geologie heb gevolgd, en Tyler een opleiding Natuurlijke Hulpbronnen.De natuur is altijd geworteld geweest in wie we zijn. Uiteindelijk schreven we ons samen in voor hetzelfde graduate programma en behaalden onze diploma's in GIS.<\/SPAN> <\/SPAN><\/P>
<\/SPAN><\/P>Ik rende altijd achter Tyler aan, trok aan hem, stelde vragen over alles (beginnend met 1yler, waarom is de lucht blauw?7). En als de geduldige oudere broer die hij is, vertelde hij me wat hij wist. Het is geen verrassing dat Tyler jaren later een kinderboek heeft geschreven waarin precies wordt uitgelegd wat GIS is voor jong en oud. De echte verrassing is dat hij mij de hoofdpersoon maakte.<\/SPAN> <\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Lindsey the GIS Professional<\/EM><\/SPAN>is een prachtige uitleg van iets dat verwarrend kan lijken. Tyler gebruikt duidelijke, beknopte taal om de basiselementen uiteen te zetten die de bouwstenen zijn van georuimtelijke data. We volgen Lindsey, het personage, terwijl ze haar favoriete park rondloopt om gegevens te verzamelen. Ze loopt rond de rand van een vijver, meet een boom en loopt langs de afrastering van het park. Met eenvoudig door Tyler gedefinieerde termen helpen we Lindsey kenmerken en beelden te verzamelen en nemen ze mee terug naar de computer om de kaart te maken!<\/SPAN> <\/SPAN><\/P><\/P>
Ik voel me vereerd om met mensen een verjaardagscadeau te delen dat mijn broer voor mij heeft gemaakt. Ik had nooit gedacht dat ik een personage in een boek zou zijn, en al helemaal niet dat het ooit gepubliceerd en verkocht zou worden. Hoewel het boek naar mij is vernoemd, zie ik het personage Lindsey als elke jongere die interesse heeft in de natuur, modderig wordt tijdens het opgraven van stenen of gewoon een nieuwsgierige geest heeft. Dit boek kan een aanmoediging zijn voor jong en oud om de wereld om hen heen te verkennen en ontdekken.<\/SPAN> <\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Het cadeau van Tyler aan mij is een cadeau geworden voor velen anderen. Ik hoor dat dit boek ook volwassenen heeft geholpen te begrijpen wat GIS-mensen doen!<\/SPAN><\/P><\/P><\/P><\/P>Tyler werkt nu voor het ingenieurs-, plannings- en adviesbureau,<\/EM><\/SPAN><\/P>Bolton & Menk. Lindsey werkt nu voor GIS-softwareontwikkelaar Esri.<\/EM><\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P> Ongeacht je leeftijd,Lindsey the GIS Professional<\/EM>is een educatief boek waar iedereen van kan genieten.<\/SPAN> <\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P> 
<\/SPAN>
Leer meer door te klikken <\/SPAN>HIER<\/STRONG><\/SPAN><\/A><\/SPAN>
<\/BODY><\/HTML>