Heb je de Global Disaster Resilience App Challenge al gezien? We zoeken creatieve apps op basis van het ArcGIS Platform die het verantwoord omgaan met onze natuurlijke hulpbronnen bevorderen. <\/SPAN><\/P><\/P>Registreer je en ontvang van Esri een uitgebreid softwarepakket om jouw ideeën te realiseren. Meer details over de App Challenge vind je hier<\/A>.<\/SPAN> We zijn benieuwd naar jullie inzendingen. Maar wees snel, de Challenge loopt nog maar tot 27 augustus...<\/SPAN><\/P><\/P><\/P><\/P><\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>
Bin gespannt was dabei herauskommt. Die Anforderungen scheinen ziemlich hoch zu sein, auch wenn ich das gerade in einem Themenfeld das mich nicht nur persönlich sondern auch beruflich betrifft sehr begrüße, frage ich mich wer in der "kurzen" Zeit genug Arbeitszeit aufbringen kann, um sich dem Thema entsprechend zu widmen. Wie gesagt, ich bin gespannt.
Florian Hoedt Die Gewinner stehen fest. Hier gibt es den zugehörigen Artikel. Was hältst Du denn davon?
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.