<\/HEAD>
Allen,<\/P>
<\/SPAN><\/P>We gaan door met <\/SPAN>een nieuwe release van Mijn Esri <\/SPAN>deze woensdag 16 september om 17:00 uur (PST). <\/STRONG>Zie hieronder de verbeteringen en oplossingen die worden opgenomen.<\/SPAN><\/P> <\/STRONG><\/P>Bedankt,<\/P> <\/SPAN><\/P>Josh<\/P> <\/SPAN><\/P> <\/STRONG><\/P>5.20 Release Items<\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P> <\/SPAN>Algemeen<\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P> <\/SPAN>We hebben links toegevoegd naar een nieuw paneel op het Dashboard voor de meest gevraagde items op Mijn Esri. Dit helpt nieuwe Mijn Esri-gebruikers om gemakkelijk de bronnen te vinden die ze zoeken. Deze links sturen je direct naar pagina's zoals Downloads, Authorizations, Manage Store Purchases en Renew Maintenance indien van toepassing. <\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Downloads<\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Bij het openen van softwaredownloads op Mijn Esri is een Esri Master Agreement licentie click-through pop-upvenster toegevoegd dat vereist dat de klant klikt om de voorwaarden van de overeenkomst te accepteren voordat ze de software kunnen downloaden. De click-through is slechts één keer per gebruiker per softwareproductversie vereist. Met andere woorden, een gebruiker hoeft slechts één keer te klikken om te accepteren per softwareproductversie en hoeft niet opnieuw te klikken bij volgende downloads van dezelfde softwareproductversie.<\/DIV><\/LI> <\/SPAN>Om het aantal initiële selecties op de downloadpagina te verminderen, zijn de navigatie-opties aan de niet-productzijde verwijderd. Zodra een productgroep is geselecteerd, worden deze optiegroepen nog steeds getoond om gebruikers te helpen bij het kiezen van de gewenste download.<\/SPAN><\/LI><\/UL><\/P> <\/SPAN>Er is een veelgestelde vraag toegevoegd voor PostgreSQL voor Downloads.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Licenties<\/STRONG><\/P> <\/SPAN>
<\/SPAN>
Er is een functie-update uitgevoerd met Portal for ArcGIS-licenties om time-outs tijdens het genereren van licentiebestanden te minimaliseren.<\/SPAN>
<\/LI>
<\/UL>
<\/SPAN>
Rapporten<\/STRONG>
<\/P>
<\/SPAN>
<\/P>
<\/SPAN>
Er is een update gemaakt aan de titel van een licentierapport om verwarring te verminderen. Het Pro Licensing Files-rapport heet nu Portal Licensing Files. Dit rapport toont informatie met betrekking tot elk ArcGIS Enterprise Portal-licentiebestand dat is aangemaakt.<\/SPAN>
<\/LI>
<\/UL>
\n<\/>\n\n<\/>\n\nSupport\n\n\n \n\n\n\n \nEen probleem is opgelost waarbij als een organisatie niet was gekoppeld aan een duplicaat bug, de gebruiker een foutmelding kreeg.\n \n
\n
\n \n
\n\n