<\/HEAD>
Allen,<\/P>
<\/SPAN><\/P>We gaan door met een release van Mijn Esri op <\/SPAN>woensdag 6 november om 17:00 uur (PST). <\/SPAN><\/SPAN><\/STRONG>Zie hieronder de belangrijkste verbeteringen en oplossingen die worden opgenomen.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Bedankt,<\/P> <\/SPAN><\/P>Josh<\/P> <\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>5.4 Mijn Esri Release Items<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Algemeen<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Een 'Contacteer mijn beheerder' knop is nu beschikbaar op alle pagina's binnen het tabblad Mijn Organisaties.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Licenties<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Het probleem waarbij Autorisatienotities niet werden bijgewerkt in de PDF-uitvoer in het Autorisatierapport is opgelost.<\/SPAN><\/LI>Dubbele regels die werden weergegeven in het Pro Licensing Files-rapport zijn opgelost.<\/SPAN><\/LI>Het probleem waarbij de status van licentiebestanden niet werd bijgewerkt wanneer geactiveerd via Secure Site Operations is opgelost.<\/SPAN><\/LI>Het probleem waarbij het label voor Staat/Provincie fout was in de Request Media workflow is opgelost.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Klantenservice<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Er is een overzichtspagina toegevoegd voor Klantenservicegevallen.<\/SPAN><\/LI>Het probleem is opgelost waarbij gebruikers na het accepteren van de My Esri uitnodigingstoken hun Klantenservicegevallen niet konden zien.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>