<\/HEAD>
We gaan door met een release van Mijn Esri <\/SPAN>op woensdag 29 januari om 17:00 uur (PST). <\/STRONG>Zie hieronder de belangrijkste verbeteringen en oplossingen die worden opgenomen.<\/SPAN><\/P> <\/STRONG><\/SPAN><\/P>5.9 Mijn Esri Release Items<\/STRONG><\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Algemeen<\/STRONG><\/SPAN><\/P> <\/SPAN>Mijn Esri schakelt over naar de gedeelde ArcGIS aanmeldpagina om een consistente ervaring voor gebruikers te creëren<\/SPAN><\/LI> <\/SPAN>Verbeterde gebruikerservaring bij het wisselen van organisaties<\/SPAN><\/LI> <\/SPAN>Bijgewerkte gebruikersverzoeken om vooraf de gevraagde machtigingen te selecteren<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Licenties<\/STRONG><\/SPAN><\/P> <\/SPAN>Toegevoegd een pagina ArcGIS Online Informatie bekijken<\/SPAN><\/LI> <\/SPAN>Nieuwe filters toegevoegd aan de pagina's Licentieoverzicht bekijken en Autorisatiedetails bekijken<\/SPAN><\/LI> <\/SPAN>Bijgewerkte licentieregels rondom ArcGIS Indoors in de workflow Licentie Esri-producten<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/P>Ontwikkelaars<\/STRONG><\/SPAN>
- <\/SPAN>Bijgewerkte pagina Ontwikkelaarsabonnement om Ontwikkelaarscode in te voeren en bijgewerkte instructies voor gebruikers op de pagina<\/SPAN>
- <\/SPAN>Bijgewerkte e-mail Ontwikkelaarsabonnementcode verzenden om gebruiker automatisch te abonneren<\/SPAN>
- <\/SPAN>Bijgewerkte pagina Ontwikkelaarsabonnementen beheren zodat alleen gebruikers met beheerdersrechten gebruikers aan hun organisaties kunnen koppelen<\/SPAN>
<\/SPAN>
Rapporten<\/STRONG>
- <\/SPAN>Toegevoegd het e-mailadres waarnaar een bestand is verzonden in het rapport Licentiebestanden<\/SPAN>
- <\/SPAN>Toegevoegd hoeveelheden voor elk regelitem in het rapport Pro-licentiebestanden<\/SPAN>
<\/SPAN>
Ondersteuning<\/STRONG>
Opgelost een probleem waarbij een gebruiker die annuleert en vervolgens ervoor kiest op het formulier Verzoek Case te blijven, niet mag doorgaan