<\/HEAD>
Allen,<\/P>
<\/P>
We <\/SPAN>gaan door met een release van Mijn Esri <\/SPAN><\/SPAN>op <\/SPAN>woensdag 17 aprilde<\/SUP> <\/SPAN>om 17:00 uur (PST). <\/STRONG>Zie hieronder de belangrijkste verbeteringen en oplossingen die worden opgenomen.<\/P> <\/P>Bedankt,<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Josh<\/SPAN><\/P> <\/P> <\/P>Bedankt,<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Josh<\/SPAN><\/P> <\/P> <\/STRONG><\/P>Mijn Esri Release Items<\/STRONG><\/SPAN><\/P> <\/P>Algemeen<\/STRONG><\/P> <\/P>De talen Catalaans (ca) en Hongaars (hu) zijn toegevoegd aan Mijn Esri.<\/LI><\/UL> <\/P>Rapporten<\/STRONG><\/P> <\/P>Het uitvoerformaat van het Licensing Files-rapport is bijgewerkt naar .xlsx zodat alle beschikbare gegevens volledig worden geëxporteerd.<\/LI><\/UL> <\/P>Machtigingen<\/STRONG><\/P> <\/P>De machtiging 'Assign Permissions' is gewijzigd in 'Administrator' in heel Mijn Esri.<\/LI><\/UL> <\/P>Licenties<\/STRONG><\/P> <\/P>Verbeterde functionaliteit is toegevoegd bij het kiezen van een organisatie tijdens de License Esri product workflow voor organisaties die ondergeschikte sites hebben.<\/LI>Er is een knop 'Renew My Maintenance' toegevoegd aan de License Summary-pagina.<\/LI>Voor zichtbaarheid zijn de licenties die deel uitmaken van een license file-configuratie toegevoegd aan Manage License File Configurations.<\/LI>Er is een bevestigingsbericht toegevoegd wanneer een license file-configuratie wordt gemaakt.<\/LI><\/UL> <\/P><\/_p>
P
Support<\/_strong>P UL style=\"margin-top: 0in;\">Voor gebruikers die Support kunnen bekijken, en voor alle Authorized Callers die cases kunnen indienen, is de optie On Behalf Of (OBO) bijgewerkt. In het verleden, wanneer een beller een case indiende en aangaf dat de case namens (OBO) een andere gebruiker binnen hun organisatie werd ingediend, werd die OBO-gebruiker als indiener van de case vermeld. De persoon die daadwerkelijk de case indiende, werd alleen genoteerd in een toegevoegde notitie in de Issue Description van de case. Nu worden beide gebruikers (indiener en OBO-contact) afzonderlijk opgeslagen en weergegeven op de Cases- en Case Details-pagina's.<\/_li>