<\/HEAD>
Allen,<\/P>
<\/SPAN><\/P>We <\/SPAN>gaan door met een release van Mijn Esri <\/SPAN><\/SPAN>op <\/SPAN>woensdag 28 augustus <\/SPAN>om 17.00 uur (PST). <\/STRONG> <\/SPAN>Belangrijke verbeteringen en oplossingen die worden opgenomen, staan hieronder vermeld. Laat het me weten als je vragen hebt.<\/SPAN><\/P> <\/P>Josh<\/SPAN><\/P><\/P>Mijn Esri Release Items<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Licenties<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Opgelost het probleem waarbij niet meer dan één nieuwe tag aan een licentiebestand kon worden toegevoegd.<\/SPAN><\/LI>Opgelost het probleem waarbij licentiebestanden gemaakt voor een Developer abonnement werden weergegeven in de Excel-uitvoer Beheer Licentiebestanden onder het tabblad Licensing.<\/SPAN><\/LI>De sorteervolgorde voor Pro- en Portal-licentiebestanden gewijzigd naar "aanmaakdatum" in plaats van "bestand-id".<\/SPAN><\/LI>Het bestand-ID nummer toegevoegd aan het e-mailonderwerp voor Portal-licentiebestanden.<\/SPAN><\/LI>De Annuleer-knop bijgewerkt op de Bevestig Annulering pop-up in Beheer Licentiebestanden.<\/SPAN><\/LI>Opgelost het probleem waarbij pre-10.7 licentiebestanden niet konden worden geannuleerd.<\/SPAN><\/LI>Opgelost het probleem waarbij de 'Annuleer' knop niet werkte in de workflow Herstel Verloren Licenties.<\/SPAN><\/LI>Een notitie toegevoegd aan de Licentie Esri Producten workflow voor Single use, Enterprise en Server licenties om de gebruiker te laten weten dat ze per product op het bestand 1 licentie toewijzen.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Rapporten<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Een kolom toegevoegd aan het License Summary rapport om te tonen of een licentie term of onderhoud is.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Algemeen<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Het probleem opgelost op de hele site waarbij een actie de gebruiker niet automatisch terug naar de bovenkant van de pagina bracht.<\/SPAN><\/LI>De optie "Stel een Vraag" verwijderd uit de footer van elke Mijn Esri pagina om redundantie te verminderen. Op elke pagina is er een zwevende "Stel een Vraag" waar gebruikers uit kunnen kiezen.<\/SPAN><\/LI>Het Online Verzoek paneel van de Support Overzichtspagina verwijderd om redundantie te verminderen.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Profiel<\/SPAN><\/STRONG>
<\span>
Updates zijn aangebracht op de Profiel Overzichtspagina om het duidelijker te maken voor gebruikers om hun rechten te zien (een dropdown-box toegevoegd onderaan de Organisatie-informatie).
<\span>
<\li>
De standaard paginaboodschap op de Profiel Overzichtspagina bijgewerkt van "Maak Mijn Standaardpagina" naar "Wis Elke Standaardpagina".
<\span>
<\li>
De "Verzoek Rechten Workflow" herzien onder "Verbind met Je Organisatie" om het gemakkelijker te maken voor gebruikers om hun verzoek in te dienen.
<\span>
<\li>
<\ul>
<\BODY>