<\/HEAD>
Allen,
<\/P>
We gaan door met een release van Mijn Esri <\/SPAN>op woensdag 26 juni om 17:00 uur (PST). <\/STRONG>Zie hieronder de belangrijkste verbeteringen en oplossingen die worden opgenomen.<\/P> <\/P>Bedankt,<\/P> <\/SPAN><\/P>Josh<\/P> <\/P>Mijn Esri Release Items<\/STRONG><\/SPAN><\/P> <\/STRONG><\/P>Klantenservice Cases <\/STRONG><\/P> <\/P> <\/SPAN>Alle problemen die zijn ingediend via de optie een vraag stellen zijn nu zichtbaar als cases op het support tabblad in Mijn Esri voor binnenlandse klanten.<\/STRONG><\/LI><\/UL> <\/P>Transacties<\/STRONG><\/P> <\/P> <\/SPAN>Het probleem opgelost waarbij onderhoudsoffertes niet werden weergegeven.<\/LI><\/UL> <\/P>Licenties <\/STRONG><\/P> <\/P> <\/SPAN>Versie 10.7.1 toegevoegd aan de License Esri Products workflow voor Portal for ArcGIS.<\/LI> <\/SPAN>De weergave voor License Esri Products bijgewerkt om ArcGIS Pro-functies voor Education Licenses te ondersteunen.<\/LI> <\/SPAN>Het probleem opgelost waarbij je niet direct na het verwerken van een eerste verzoek een nieuw Recover Lost License-verzoek kon verwerken.<\/LI> <\/SPAN>Het probleem opgelost waarbij de vervaldatum van een autorisatie niet werd weergegeven in het Authorization Activity-rapport.<\/LI> <\/SPAN>Het probleem opgelost waarbij een hoeveelheid van 0 werd weergegeven op de samenvattingspagina van de License Esri Products workflow wanneer er halverwege de workflow een wijziging werd aangebracht.<\/LI><\/UL> <\/P>Developer Subscriptions<\/STRONG><\/P> <\/P> <\/SPAN>Het probleem opgelost waarbij je geen notitie kon toevoegen aan een bestaand licentiebestand op het Developer-tabblad.<\/LI><\/UL> <\/P>Algemeen<\/STRONG>
Het probleem opgelost in de sectie Veelgestelde Vragen waarbij snelzoekkoppelingen niet werkten.