<\/HEAD>
Mijn Esri is bedoeld als een selfservice-site. We willen dat het een plek is waar je alle informatie kunt vinden over de relatie van jouw organisatie met Esri. Maar wat als je niet kunt vinden wat je zoekt? Wat als je onjuiste informatie vindt waar je ons over wilt informeren? Wat als je een vraag hebt?<\/P>
<\/P>
Hier zijn enkele methoden die je kunt gebruiken om contact met ons op te nemen, en de beste reden om de ene boven de andere te gebruiken.<\/P>
<\/P>
Methode<\/STRONG><\/P><\/TD>Waar te vinden<\/STRONG><\/P><\/TD>Wanneer deze methode te gebruiken (voorbeelden)<\/STRONG><\/P><\/TD>Wat er gebeurt wanneer je het gebruikt<\/STRONG><\/P><\/TD><\/TR>Stel een vraag<\/STRONG><\/P><\/TD>Op bijna elke pagina van Mijn Esri. Het verschijnt onder de zij-navigatie.<\/P><\/P>Het is ook te vinden in de Get Help pop-up, die verschijnt wanneer je op het ? (vraagteken) naast de tabbladen in de banner klikt.<\/P><\/P>Het is ook toegankelijk vanaf het Dashboard - zie het subtabblad Stel een vraag.<\/P><\/TD>Je hebt een algemene vraag over hoe Mijn Esri werkt.<\/P> <\/P>Je hebt informatie op Mijn Esri gevonden waar je een vraag over hebt.<\/P> <\/P>Je hebt een bug gevonden in Mijn Esri.<\/P> <\/P>Je kunt iets niet vinden.<\/P> <\/P>Je hebt een vraag over iets dat je hebt gekocht in de Store.<\/P><\/TD>Verstuurt je vraag via e-mail naar onze Customer Service afdeling of naar je distributeur om je te helpen.<\/P><\/P>BIJGEWERKT 10/4/2019:<\/STRONG> Sinds eind juni creëren vragen van Amerikaanse organisaties nu cases in ons ticketingsysteem. Je kunt deze cases bekijken en volgen op het Support subtabblad, in de sectie Customer Service Cases. We werken eraan om de case-creatiefunctie ook voor onze niet-Amerikaanse gebruikers beschikbaar te maken.<\/P><\/TD><\/TR>< Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> < STRONG > Neem contact op met mijn beheerder < / STRONG > < / P > < / TD >< TDstyle =" bordertop :none ;borderleft :none ;borderbottom :1 ptsolid# bdd6 ee ;borderright :1 ptsolid# bdd6 ee;padding :0in5.4 pt;width :163 px ; "> < Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> Op Mijn Organisaties / Overzicht / Organisatieprofiel, in het paneel Organisatiecontacten.< / P >< Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> & nbsp ; < / P >< Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> Deze knop verschijnt alleen als er een beheerder aan jouw organisatie is toegewezen.< / P > < / TD >< TDstyle =" bordertop :none ;borderleft :none ;borderbottom :1 ptsolid# bdd6 ee ;borderright :1 ptsolid# bdd6 ee;padding :0in5.4 pt;width :273 px ; "> < Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> Je hebt een vraag over de rechten die je hebt gekregen.< / P >< Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> & nbsp ; < / P >< Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> Je verzoek om toestemming is nog niet verwerkt.< / P > < / TD >< TDstyle =" bordertop :none ;borderleft :none ;borderbottom :1 ptsolid# bdd6 ee ;borderright :1 ptsolid# bdd6 ee;padding :0in5.4 pt;width :189 px ; "> < Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> Verstuurt e-mail naar alle My Esri-beheerders (admins) binnen jouw organisatie (degene die < STRONG > Administrator < / STRONG > < SPANstyle =" textdecoration : line-through ; " > Assign Permissions < / SPAN > toestemming hebben).< / P > < / TD >< / TR >< TR >< TDstyle =" borderright :1 ptsolid# bdd6 ee;borderbottom :1 ptsolid# bdd6 ee;borderleft :1 ptsolid# bdd6 ee;borderimage :initial;border-top:none;padding :0in5.4 pt;width :100 px ; "> < Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> < STRONG > Case aanvragen < / STRONG > < / P > < / TD >< TDstyle =" bordertop:none;borderleft:none;borderbottom :1 ptsolid# bdd6 ee ;borderright :1 ptsolid# bdd6 ee;padding :0in5.4 pt;width :163 px ; "> < Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> Op Mijn Organisaties / Support.< / P >< Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> & nbsp ; < / P >< Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> Je moet een geautoriseerde beller zijn om deze optie te gebruiken.< / P > < / TD >< TDstyle =" bordertop:none;borderleft:none;borderbottom :1 ptsolid# bdd6 ee ;borderright :1 ptsolid# bdd6 ee;padding :0in5.4 pt;width :273 px ; "> < Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> Je hebt een bug gevonden in Esri-software.< / P >< Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> & nbsp ; < / P >< Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> Je hebt een vraag over hoe je Esri-software moet gebruiken.< / P >< Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> & nbsp ; < / P >< Pstyle =" margin - bottom :.00001 pt ; "> Je kunt Esri-software niet installeren.< / P > < / TD >< TDstyle =" bordertop:none;borderleft:none;borderbottom :1 ptsolid# bdd6 ee ;borderright :1 ptsolid# bdd6 ee;padding :0in5.4 pt;width189 px;"> Maakt een case aan in ons volgsysteem. Een Support Analyst zal je case beoordelen en contact met je opnemen om je te helpen bij het oplossen van je probleem. |
in welke omgeving u zich bevindt, welke gegevens we hebben voor uw organisatie en hoe uw organisatie is geconfigureerd.<\/P>
<\/P>
<\/P>
[BIJGEWERKT 25-4-2019 om de naam van de toestemming voorheen bekend als "Assign Permissions" te wijzigen in "Administrator".]<\/P>
<\/P>
[BIJGEWERKT 4-10-2019 om informatie op te nemen over onze nieuwe Customer Service Cases-functionaliteit. Ook zijn de 3 locaties van het Ask a Question-formulier bijgewerkt.]<\/P><\/BODY><\/HTML>