<\/HEAD>
De weg naar UC<\/P>
<\/P>
<\/P>
Jim McKinney is geen onbekende voor de bezoekers van Esri-conferenties. Als ArcGIS Program Manager siert hij regelmatig de podia en spreekgestoelten van de Esri Federal GIS Conference, de Developer Summit, regionale gebruikersconferenties en natuurlijk The Esri UC. We gingen onlangs met Jim in gesprek om inzicht te krijgen in wat hij voorbereidt voor de UC en waar hij elk jaar naar uitkijkt.<\/P>
<\/P>
Hoeveel gebruikersconferenties heb je bijgewoond?<\/STRONG><\/P><\/P>Ik werk al 25 jaar bij Esri en ik ben sinds 1990 bij alle Esri User Conferences geweest. De enige die ik gedeeltelijk miste was toen mijn kinderen werden geboren, vijf jaar geleden.<\/P><\/P>Dat zijn veel gebruikersconferenties! Hoe is het evenement veranderd?<\/STRONG><\/P><\/P>Ik begon naar de User Conferences te gaan toen ze werden gehouden in Palm Springs, Californië. De eerste gebruikersconferentie die ik bijwoonde had minder dan 4.000 mensen. Ik kan eerlijk zeggen dat ze elk jaar gewoon beter zijn geworden. Niet alleen groter, maar beter. Naarmate de technologie zich heeft ontwikkeld en mensen er meer mee doen, worden ze erg innovatief. De Esri UC is een plek geworden waar gebruikers allemaal samen kunnen komen en deel kunnen nemen aan een geweldige community.<\/P><\/P>Bent u al begonnen na te denken over de User Conference van dit jaar?<\/STRONG><\/P><\/P>De teams waar ik toezicht op houd, de desktopteams, zijn al begonnen met het werken aan sessies voor de UC. We richten ons op het creëren van geweldige evenwichtige inhoud over alle Desktop-software. We zullen workflows presenteren in onze presentaties en de software gebruiken om te illustreren hoe echte taken kunnen worden uitgevoerd. En we benadrukken deze aanpak bij alle presentatoren.<\/P><\/P>Wat doe je op de conferentie? <\/STRONG><\/P><\/P>Ik verwacht veel te luisteren. Ik maak uitgebreide aantekeningen over wat gebruikers mij vertellen dat ze nodig hebben in de software om succesvol te zijn. Ik