<\/HEAD>
De weg naar UC<\/P>
<\/P>
<\/P>
Jim McKinney is geen onbekende voor de bezoekers van Esri-conferenties. Als ArcGIS Program Manager siert hij regelmatig de podia en spreekgestoelten van de Esri Federal GIS Conference, de Developer Summit, regionale gebruikersconferenties en natuurlijk The Esri UC. We gingen onlangs met Jim in gesprek om inzicht te krijgen in wat hij voorbereidt voor de UC en waar hij elk jaar naar uitkijkt.<\/P>
<\/P>
Hoeveel gebruikersconferenties heb je bijgewoond?<\/STRONG><\/P><\/P>Ik werk al 25 jaar bij Esri en ik ben sinds 1990 bij alle Esri User Conferences geweest. De enige die ik gedeeltelijk miste was toen mijn kinderen werden geboren, vijf jaar geleden.<\/P><\/P>Dat zijn veel gebruikersconferenties! Hoe is het evenement veranderd?<\/STRONG><\/P><\/P>Ik begon naar de User Conferences te gaan toen ze werden gehouden in Palm Springs, Californië. De eerste gebruikersconferentie die ik bijwoonde had minder dan 4.000 mensen. Ik kan eerlijk zeggen dat ze elk jaar gewoon beter zijn geworden. Niet alleen groter, maar beter. Naarmate de technologie zich heeft ontwikkeld en mensen er meer mee doen, worden ze erg innovatief. De Esri UC is een plek geworden waar gebruikers allemaal samen kunnen komen en deel kunnen nemen aan een geweldige community.<\/P><\/P>Bent u al begonnen na te denken over de User Conference van dit jaar?<\/STRONG><\/P><\/P>De teams waar ik toezicht op houd, de desktopteams, zijn al begonnen met het werken aan sessies voor de UC. We richten ons op het creëren van geweldige evenwichtige inhoud over alle Desktop-software. We zullen workflows presenteren in onze presentaties en de software gebruiken om te illustreren hoe echte taken kunnen worden uitgevoerd. En we benadrukken deze aanpak bij alle presentatoren.<\/P><\/P>Wat doe je op de conferentie? <\/STRONG><\/P><\/P>Ik verwacht veel te luisteren. Ik maak uitgebreide aantekeningen over wat gebruikers mij vertellen dat ze nodig hebben in de software om succesvol te zijn. Ik kijk ernaar uit om onze ideeën voor nieuwe functies en functionaliteiten te delen – we doen dit meestal in de 'Road Ahead Sessions'. Maar dit jaar, met de eerste release van ArcGIS Pro, besteden we ook tijd aan introductiesessies om mensen die nieuw zijn met Pro snel en gemakkelijk op weg te helpen.<\/P><\/P>Mijn team en ik gebruiken de UC om feedback te 'verifiëren' over wat we van plan zijn in de software te bouwen. Als mensen op de UC echt iets willen en het waardevol voor hen is, krijgen we daar bevestiging van en helpt het ons prioriteiten te stellen voor wat er in de volgende versie komt.<\/P><\/P>Als voorbeeld kondigden we vorig jaar ArcGIS Pro aan. Wanneer ik dit jaar met gebruikers op de conferentie praat, kijk ik ernaar uit te horen wat ze ermee hebben gedaan. We weten dat mensen de grenzen van de software al oprekken, dus het is een geweldige tijd om met hen te zitten en te begrijpen wat ze bereiken en waar ze willen dat het hen naartoe brengt.<\/P><\/P>Wat is je favoriete onderdeel van de Esri UC?<\/STRONG><\/P><\/P>Ik ben persoonlijk onder de indruk van de Map Gallery. Dit zijn niet alleen mooie kaarten, ze zitten vol met analyse en storytelling, en ze zijn gemaakt met GIS-software.<\/P><\/P>Wat zou je zeggen tegen mensen die nog niet naar de conferentie zijn geweest? <\/STRONG><\/P><\/P>Het verbaast me nog steeds wat ik leer op de UC. Het is echt bevredigend voor ons allemaal om te zien hoe innovatief mensen kunnen zijn in duizenden domeinen, en ondersteuning vinden binnen de hele GIS-community. De familie van gebruikers waarvan wij allemaal deel uitmaken is anders dan elk ander professioneel domein. Onze missie is om jou als gebruiker te helpen en zolang we dat kunnen blijven doen en jij blijft groeien, zijn we succesvol. Het is iets heel krachtigs en ik geniet er echt van. En als ik een gebruiker was, zou ik die ervaring voor geen goud willen missen.<\/P><\/P>Mis je kans niet om Jim en zijn team te horen op de UC en alles te leren over ArcGIS desktop - registreer <\/A>nu.<\/P><\/BODY><\/HTML>