<\/HEAD>
Allen,<\/P>
<\/SPAN><\/P>We gaan door met een release van Mijn Esri op <\/SPAN>woensdag 15 mei om 17:00 uur (PST). <\/SPAN><\/STRONG>Zie hieronder de belangrijkste verbeteringen en oplossingen die worden opgenomen.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Bedankt,<\/P> <\/SPAN><\/P>Josh<\/P> <\/SPAN><\/P>Mijn Esri Release – woensdag 15 mei<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/STRONG><\/P>Dashboard<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Een nieuwe Mijn Esri Geonet-feed is toegevoegd.<\/SPAN><\/LI>De video Licensing ArcGIS for Indoors is toegevoegd.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Rapporten<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Het Excel-exportprobleem (exporteren van slechts 50 records) voor het Licensing Files-rapport is opgelost door het uitvoerformaat te wijzigen van .csv naar .xlsx. <\/SPAN><\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Beheerdersrechten<\/SPAN><\/STRONG>
<\/span>
- Gebruikers die beheerders worden, ontvangen nu een link in hun uitnodigingsmail naar de PDF met instructies in de taal die op hun profiel is ingesteld.<\/li> <\ul>
<\/span>
Licensing<\/span>
<\/span>
- De License Esri Products workflow is bijgewerkt zodat gebruikers de stap Extensions niet zien als ze geen extensies bezitten.<\/li>
- De License Esri Products workflow voor Server-producten is bijgewerkt zodat je slechts één Core-product kunt kiezen.<\/li>
- Het probleem waarbij Authorization Notes geen datums ophaalden wanneer de browser op een vreemde taal was ingesteld, is opgelost.<\/li>
- Het probleem waarbij LocateXT Server License-bestanden niet konden worden gedownload, is opgelost.<\/li>