<\/HEAD>
Het leren over ArcGIS for Collector op de User Conference van vorig jaar leidde ertoe dat Arizona State Lands een groot programma implementeerde. Ontdek meer over de waarde van de Esri UC voor deze senior executive die niet eens elke dag inlogt op ArcGIS.<\/EM><\/STRONG><\/P><\/STRONG><\/P>Ontmoet Evan Brom, de eerste persoon die zich registreerde voor de Esri UC 2015. De heer Brom is Chief Information Officer voor het Arizona State Land Department. Brom leidt de GIS- en IT-afdelingen en houdt toezicht op het State Cartographer's office.<\/P><\/P>
<\/P><\/P>Oorspronkelijk afkomstig uit Tempe, Arizona, heeft hij zowel een B.S. in de technologie-industrie als een Master in Business Administration (MBA) van Arizona State University. Hij is ook een Project Management Professional (PMP). <\/P><\/P>Wil je een geheim weten? Brom gebruikt zelf niet zo vaak Esri software, maar hij vindt de UC zo waardevol dat hij niet alleen als eerste in de rij stond toen de registratie openging, dit wordt zijn vierde conferentie.<\/P><\/P>Ik ging met Brom zitten om wat te praten over zijn ervaringen op de conferentie en te leren wat hij waardevol vindt aan dit evenement.<\/P><\/P>Dus je gaf toe dat je geen regelmatige gebruiker van GIS bent, maar je werkt met degenen die dat wel doen?<\/STRONG><\/P><\/P>Om eerlijk te zijn, ik gebruik persoonlijk niet vaak ESRI's producten, maar onder mijn leiding gebruikt mijn getalenteerde GIS-team Esri software om geweldige dingen te bereiken, waaronder: het bijhouden van landeigendom en recht van doorgang en leaseovereenkomsten; het uitvoeren van complexe analyses van de impact van voorgestelde acties; en - met Collector for ArcGIS - kunnen mijn gebruikers Esri nu meenemen onderweg om gegevens bij de bron te verzamelen.<\/P><\/P>Hoe lang ben je al betrokken bij GIS?<\/STRONG><\/P><\/P>Persoonlijk ben ik al acht jaar op enige wijze betrokken bij GIS-gerelateerde projecten. Het Arizona State Land Department heeft een enkelcijferig aantal gebruikers en maakt sinds de beginjaren gebruik van Esri. Sommige medewerkers wonen de UC al bij sinds 1982.<\/P><\/P>Hoeveel UCs heb je bezocht?<\/STRONG><\/P><\/P>Dit wordt mijn vierde UC.<\/P><\/P>Wat is het meest lonende deel van de UC?<\/STRONG><\/P><\/P>Het zien van de verschillende manieren waarop mensen het uitgebreide pakket aan producten kunnen en gebruiken. Ook netwerken met andere senior executives is een groot voordeel van de conferentie.<\/P><\/P>Heb je een belangrijke les van de conferentie die je met mij kunt delen?<\/STRONG><\/P>Vorig jaar leidde het leren over Collector for ArcGIS en zijn offline mogelijkheden tot een grote uitrol voor onze mensen die in het veld werken.<\/P><\/P>Waar kijk je het meest naar uit tijdens de UC?<\/STRONG><\/P>Het leren over nieuwe producten, diensten en technieken die mij zullen helpen betere, snellere en kosteneffectievere oplossingen voor het bedrijf te brengen.<\/P><\/P>Heb je altijd al van kaarten gehouden?<\/STRONG><\/P>Vanaf dat ik klein was hield ik al van globes, kaarten en elke visuele weergave van data.<\/P><\/P>Waarom is locatie belangrijk voor wat je doet?<\/STRONG> <\/P>Niet dat dit veel uitleg nodig heeft, maar land is geen handelswaar. Elk vierkante voet die wij beheren heeft zijn eigen unieke kenmerken zoals waterwegen, mineralen, helling, habitat en meer. Locatie is de enige echte manier om deze data te organiseren.<\/P><\/P>Hoe ga je gebruiken wat je leert op de conferentie van dit jaar?<\/STRONG><\/P>Dat is moeilijk te zeggen omdat ik niet precies weet wat ik zal leren, maar ik denk dat het leren over de roadmaps voor ArcGIS Pro en ArcGIS for Desktop zal helpen met enkele van onze toekomstige plannen.<\/P><\/BODY>