<\/HEAD>
De weg naar UC.<\/P>
<\/SPAN><\/P>Karlee en Taylor zijn Esri evenementen marketingcoördinatoren die de huisvestingsbehoeften voor de Esri UC regelen. Zoals je je kunt voorstellen, is het een grote klus die twee mensen vereist – hoewel het sommige dagen waarschijnlijk voelt alsof een heel leger het niet allemaal gedaan zou krijgen! <\/SPAN><\/P> <\/P>Het is handig dat ze elkaar al kenden voordat ze hier in Redlands zo nauw samenwerkten - beide dames werkten eerder bij dezelfde retailer, de een als planner en de ander op de boekhouding. Ze gingen ook naar dezelfde universiteit - California <\/SPAN>State University San Bernardino. <\/SPAN><\/P> <\/P>Karlee heeft een GIS-certificaat, evenals haar bachelor in Geografie met een minor in Milieustudies. Taylor studeert Sports and Entertainment Marketing. Samen zorgen ze ervoor dat er verblijfsplaatsen zijn in San Diego zodat je een goede nachtrust kunt krijgen en het maximale uit de conferentie kunt halen. <\/SPAN><\/P> <\/P>Hoewel geen van beiden grappige verhalen wilde delen die ze hadden over de UC (wat er in San Diego gebeurt, blijft in San Diego? Hoe dan ook – je geheimen zijn veilig bij deze twee!) Vertelden ze ons wel een beetje over zichzelf en wat er komt kijken bij hun voorbereidingen voor de UC.<\/SPAN><\/P> <\/P>Hoe ontdekte je Esri? <\/STRONG><\/P> <\/P>Karlee:<\/STRONG> Ik ontdekte Esri op het moment dat ik begon met het GIS-programma op de universiteit. Esri was de <\/EM><\/STRONG> plek om te werken als je iets met GIS wilde doen. Ik kwam erachter dat Esri aan het werven was via een carrièrebeurs op Cal State – San Bernardino. Esri had daar een stand en iemand van de HR-afdeling deed ter plekke een interview en zei dat ik online moest solliciteren. <\/SPAN><\/P> <\/P>Wanneer begin je met voorbereiden voor de UC? <\/STRONG><\/P> <\/P>Taylor<\/STRONG>: <\/SPAN>Op het moment dat het voorbij is! Ik begin in augustus met het opstellen van tijdlijnen en het organiseren van informatie voor het volgende jaar. <\/SPAN><\/P> <\/P>Wat zijn enkele leuke feiten over huisvesting bij de UC die je kunt delen? <\/STRONG><\/P> K<\/STRONG><\/P>K Karlee<\/STRONG>: We reserveren ongeveer 30.000 kamer-nachten voor deelnemers om te boeken tegen een gereduceerd tarief gedurende de conferentiedata.<\/SPAN><\/P> <\/P>Wat vind je het leukst aan de UC? <\/STRONG><\/P> <\/STRONG><\/P> Karlee<\/STRONG>: Ik vind het geweldig om zoveel verschillende mensen uit alle lagen van de bevolking te zien en te ontmoeten. Ik ben altijd verbaasd om mensen uit bijna elk land op één plek te zien, met één gemeenschappelijke interesse.<\/SPAN><\/P> <\/P> Taylor<\/STRONG>: <\/SPAN>Er zijn veel late nachten en stressvolle dagen voorafgaand aan UC, dus ik vind het heerlijk om ter plaatse te zijn en al ons harde werk tot leven te zien komen. Ik vind het ook leuk om ter plaatse met gebruikers te praten. Ze zijn allemaal zo enthousiast om er te zijn en zo gepassioneerd over wat ze doen.<\/SPAN><\/P> <\/P>Waarom houd je van kaarten? <\/STRONG><\/P>Karlee:<\/STRONG> Er zijn zoveel dingen die kunnen worden weergegeven op kaarten. Trends, patronen, fenomenen, allerlei dingen! Het fascineert me ook dat we hetzelfde op verschillende manieren kunnen kaartbrengen, waardoor we elke keer als we er opnieuw naar kijken een ander perspectief krijgen.<\/SPAN><\/P>Taylor:<\/STRONG> Ik hou van kaarten omdat ze elk hun eigen verhaal vertellen.<\/SPAN><\/P> <\/P>Wat is jouw insider tip voor de UC? <\/STRONG>
Karlee: Maak je hotelreserveringen zo vroeg mogelijk om kamers te krijgen in de dichtstbijzijnde hotels! Kamers zijn snel uitverkocht!!
Taylor: Draag comfortabele schoenen!
Heb je je al geregistreerd? Dat is je eerste stap om een geweldige hotelkamer tegen een superprijs veilig te stellen. Registreer nu!