U ontvangt te veel exemplaren van ArcNews.<\/P>
<\/P>
U bent van baan veranderd en wilt ArcUser nog steeds ontvangen, maar op uw nieuwe adres.<\/P>
U bent een Esri-gecertificeerde trainer die op zoek is naar trainingsmogelijkheden.<\/P>
U wilt op de hoogte worden gesteld wanneer een nieuwe versie van ArcGIS Business Analyst wordt uitgebracht.<\/P>
Hoe kan dit worden bereikt?<\/P>
Met een paar klikken nadat u bent ingelogd op My Esri<\/A>, kunt u eenvoudig toegang krijgen tot de locatie waar u kunt beheren welke publicaties en meldingen u van Esri ontvangt.<\/P><\/P>Na het inloggen navigeert u naar My Profile > Edit Email Settings<\/STRONG>.<\/P><\/P>Klik op Set your preferences<\/STRONG>.<\/P><\/P><\/P><\/P>U bevindt zich nu op de pagina Subscriptions<\/STRONG>.<\/P><\/P><\/P><\/P>Selecteer hier welke publicaties u wilt gaan ontvangen. U kunt ook publicaties deselecteren die u niet langer wilt ontvangen.<\/P><\/P>Zodra u tevreden bent met uw instellingen, klikt u op Save Preferences<\/STRONG>.<\/P><\/P>De link onderaan stelt u in staat om u af te melden voor alle e-mailcommunicatie.<\/P><\/P>Een link in de sectie Print Newsletters<\/STRONG> stelt u in staat om u af te melden voor alle gedrukte post. Gedrukte nieuwsbrieven worden alleen verzonden aan personen in de VS.<\/P><\/P>Als u publicaties ontvangt via uw distributeur, moet u contact met hen opnemen<\/A> - voer eenvoudig de naam van uw distributeurskantoor in het zoekvak in om hun contactgegevens te vinden.<\/P><\/P>Om te voorkomen dat anderen publicaties ontvangen, bijvoorbeeld wanneer een medewerker uw organisatie verlaat, kunt u contact met ons opnemen<\/A>.<\/P><\/P><\/P>
Na het inloggen navigeert u naar My Profile > Edit Email Settings<\/STRONG>.<\/P><\/P>Klik op Set your preferences<\/STRONG>.<\/P><\/P><\/P><\/P>U bevindt zich nu op de pagina Subscriptions<\/STRONG>.<\/P><\/P><\/P><\/P>Selecteer hier welke publicaties u wilt gaan ontvangen. U kunt ook publicaties deselecteren die u niet langer wilt ontvangen.<\/P><\/P>Zodra u tevreden bent met uw instellingen, klikt u op Save Preferences<\/STRONG>.<\/P><\/P>De link onderaan stelt u in staat om u af te melden voor alle e-mailcommunicatie.<\/P><\/P>Een link in de sectie Print Newsletters<\/STRONG> stelt u in staat om u af te melden voor alle gedrukte post. Gedrukte nieuwsbrieven worden alleen verzonden aan personen in de VS.<\/P><\/P>Als u publicaties ontvangt via uw distributeur, moet u
Om te voorkomen dat anderen publicaties ontvangen, bijvoorbeeld wanneer een medewerker uw organisatie verlaat, kunt u
Ik ontvang alleen gedrukte publicaties, dus ik heb mijn e-mailadres niet opgegeven. Hoe schrijf ik me uit voor iets wat ik per post krijg? <\/STRONG> Via de <\/SPAN>
Hoe gebruikt Esri mijn persoonlijke gegevens? <\/STRONG> De
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.