<\/HEAD>
Allen,<\/P>
<\/SPAN><\/P>We zullen doorgaan met een release van Mijn Esri op <\/SPAN>woensdag 6 februari om 17:00 uur (PST). <\/SPAN><\/STRONG>Zie hieronder de belangrijkste verbeteringen en oplossingen die worden opgenomen.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Bedankt,<\/P> <\/SPAN><\/P>Josh<\/P> <\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Mijn Esri Release Items<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Licentieoverzicht<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>De status 'stopgezet' is toegevoegd aan Term Licenses in View License Summary.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Machtigingen<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Gebruikers die Assign Permissions (My Esri Admin) krijgen, ontvangen nu een bijgewerkte bevestigingsmail met een link naar gedetailleerde informatie over de verantwoordelijkheden van My Esri admin. Dit document zal aanvankelijk alleen in het Engels beschikbaar zijn, maar we zullen het in andere talen aanbieden zodra deze beschikbaar zijn.<\/SPAN><\/LI>Het probleem opgelost waarbij gebruikers met 'View Training permission' het Trainingsrapport niet konden zien.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Licenties<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Er is een tekstveldoptie toegevoegd aan het e-mailbezorgingsproces binnen de License Esri Products workflow.<\/SPAN><\/LI>De naam van het uitvoer-JSON-bestand voor ArcGIS Enterprise Portal is bijgewerkt om File ID en datum op te nemen.<\/SPAN><\/LI>Het probleem opgelost waarbij de Generate Portal for ArcGIS workflow een 504-fout gaf voor grote klanten.<\/SPAN><\/LI>Het probleem opgelost in Manage License Files waarbij het veld 'Created by' leeg terugkwam voor Portal-licentiebestanden.<\/SPAN> Het probleem opgelost waarbij autorisatienummers die aan een bestaand licentiebestand werden toegevoegd niet werden weergegeven.<\span> <\li> <\ul> & nbsp ; <\p> Organisatieprofiel <\strong> <\p> Het probleem opgelost waarbij de optie 'Contacteer mijn beheerder' niet werd weergegeven. <\li> <\ul> Rapportage <\strong> <\p> Het probleem opgelost waarbij filters niet werkten voor vertaalbare velden in het Licensing Files rapport. <\li> <\ul> <\body> <\html>