<\/HEAD>
Voordat je hier begint, bekijk onze eerste highlight van de UC 2019 Expo<\/A>. <\/P><\/P>
De UC staat bekend om het samenbrengen van duizenden geografen, cartografen, studenten, IT-professionals en andere niet-technische professionals voor inspiratie en innovatie. Wat hebben deze professionals gemeen, vooral tijdens deze conferentie?<\/P>
<\/P>
De liefde voor kaarten.<\/P>
<\/P>
Kaarten staan centraal in alle activiteiten op de UC. In de Reception Gallery op maandag begaven kaartmakers en kaartliefhebbers zich onder het kasachtige gedeelte van het San Diego Convention Center.<\/P>
<\/P>
<\/P>
<\/P>
De openingsreceptie verwelkomde speciale gasten die boeken en posters signeerden en foto's maakten met aanwezigen:<\/P>
<\/P>
Tracy R. Wolstencraft van de National Geographic Society was bij de National Geographic stand posters aan het signeren. Trouwens,
heb je hun nieuwste basemap al gebruikt in een van je projecten? <\/A><\/P><\/P>
<\/P>
<\/P>
Jack Dangermond stopte en maakte selfies met UC-deelnemers.<\/P>
<\/P>
<\/P>
Een paar van de uitgelichte vertellers van het
Women In GIS<\/A> boek signeerden exemplaren en ontmoetten lezers. <\/P><\/P>
<\/P>
<\/P>
Een paar kaarten uit de galerij<\/STRONG><\/P> <\/P>Onder de kaarten die enkele van 's werelds verborgen uitdagingen onthullen in print, driedimensionaal en digitale interactieve media, waren er een paar kaarten die ik interessant vond:<\/P> <\/P>Europa Tech moedigde overweldigde UC-deelnemers aan om een mindful minuut te nemen en hun stress weg te kleuren op deze Ordnance Survey MasterMap Topography Layer van centraal Londen, VK.<\/P><\/P>
<\/P>
Leer meer over deze kaart.<\/A>
Houseal Lavigne Associates bracht hun collectie spelkaarten naar de galerij. Deze inzending is gebaseerd op The Settlers of Catan, een Duits bordspel dat oorspronkelijk uitkwam in1995. Ze gebruikten hexagonale tegels om het speelbord opnieuw vorm te geven met de Verenigde Staten als speelveld.
Leer meer over deze kaart.<\ /a>
Deze kaart brengt historische vervoersgegevens uit Japan tot leven met moderne technologie. Tokyo Metropolitan University gebruikte ArcGIS Desktop10.5.1 om deze ruimtelijk-temporele kaart te maken van dagelijkse tramreizigers in de jaren dertig die door observatie werden geteld.

Leer meer over deze kaart.<\ /a>
Loop door de galerij als een UC-deelnemer door de online map gallery te bezoeken.<\ /a>
Erkenning voor een goed gemaakte kaart<\ /strong>
Eén ding waar ik altijd benieuwd naar was bij het bezoeken van de UC is: Hoe voelt het om als genomineerde naar de conferentie te gaan en als Esri award-winnaar te vertrekken? Ik vroeg enkele winnaars van de Special Achievement in GIS Award ceremonie op woensdag naar hun ervaring en werk. Dit is wat ze deelden:
Ik sprak met David Sutton, Director of GIS bij Savills in New York. Savills won een award voor het Knowledge Cubed platform, dat één enkel toegangspunt biedt tot interactieve kaarten en databronnen voor vastgoed. Hij beschrijft één van de feature-kaarten in het platform als een interactieve3D-kaart waarmee je zoekcriteria kunt instellen om alleen een selectie van een3D-omgeving te tonen op basis van je aanvraag.Vanaf daar kun je de vastgoedanalyses verkennen die Esri's Business Analyst<\ /a>-gegevens en een verzameling andere bronnen bevatten, gemaakt met de Viewshed-functie in ArcGIS Pro<\ /a>.
Je kunt leren hoe je Viewshed Analysis uitvoert in ArcGIS Pro via deze Esri Academy Web Course.
De vastgoedsector is een competitieve markt, en Sutton was trots erkend te worden en "de concurrentie te verslaan" als het gaat om het creëren van dynamische ervaringen voor hun klanten die eruit springen.
"Het voelt goed om erkenning te krijgen.We hebben hard gewerkt aan iets en mensen merkten het op," zei Sutton.
Een vergelijkbaar concept van een meeslepende3D-ervaring leverde Young Scholar-winnaars Daniel Laumer en Hasret Gfc<\ /SPAN>mgfc<\ /SPAN>mcfc<\ /SPAN> van ETH Zurich, Zwitserland erkenning voor hun project Urban X.Urban X gebruikte Esri's City Engine om een stedelijke planningsapp te maken voor Microsoft HoloLens, een mixed reality-headset die interactieve virtuele hologrammen toont.Met hun applicatie kun je interacteren met3D-gerenderde vastgoedobjecten om gegevens over gebouwen te krijgen en units kleurcoderen op basis van hun attributen.
<\ /SPAN>
Esri's Research & Development werkte samen met ETH Zurich's lab om Daniel en Hasret de mogelijkheid te bieden om de grenzen van augmented reality te verleggen.
17.8pt;">
Ik vroeg aan Daniel wat ze tot nu toe hebben geleerd op de UC. Daniel zei: "We hebben veel meer geleerd over ArcGIS Pro, en we dachten dat we al veel wisten over ESRI, maar er is zoveel meer dan we al wisten." Hij beschrijft dat het voor het eerst daar zijn een geweldige ervaring is geweest.
Toen ik vroeg hoe het voelt om een winnaar te zijn, terwijl hij voor het eerst op de UC was, zei Hasret met een glimlach: "Het voelt best goed."
Daniel beschrijft dat zijn interesse in GIS begon met de liefde voor kaarten. "Ik heb altijd van kaarten gehouden, dat is wat me interesseerde in dit vakgebied, maar ik ben ook geïnteresseerd in technologie en coderen. GIS is de perfecte combinatie." Hasret voelt hetzelfde. Hij hield als kind altijd al van kaarten en het combineren van software engineering met iets waar hij al interesse in heeft, maakt GIS zo'n inspirerende industrie met geweldige kansen voor innovatie.
Als je wilt weten wie er nog meer naar huis ging met het gevoel een winnaar te zijn, bekijk dan de Special Achievement in GIS Award-webpagina.
Erkend worden voor hard werken en toewijding aan iets wat je graag doet, is altijd een geweldig gevoel. De muren van de User Conference vangen deze innerlijke passie en drijfveer het beste. Ik wed dat ze dit allemaal op een gegeven moment hebben gevoeld

Meer hoogtepunten:
Hoogtepunt #1: De Expo-ervaring op Esri UC 2019
Hoogtepunt #2: Kaarten en hun makers op UC 2019
Hoogtepunt #3: Plenaire sessie richt zich op onze gemeenschap, onze wereld
Hoogtepunt #4: GeoNet Community verenigt zich, deelt verhalen
Hoogtepunt #5 : Statistieken van UC 2019, Map Gallery en GeoNet Award-winnaars