Fijne UC 2019 GeoNet! <\/SPAN><\/P>Voordat ik inga op onze hoogtepunten van de Esri UC, wil ik mij graag aan jullie voorstellen:<\/SPAN><\/P>Ik ben Leslie Fountain<\/A>, een nieuw lid van het GeoNet-team van Esri. Ik zal fungeren als Community Content Manager voor GeoNet, waarbij ik de verhalen en informatie vastleg en deel die deze community elke dag genereert. Leuk om je digitaal te ontmoeten! (Of moet ik zeggen Geo-te ontmoeten?)<\/SPAN><\/P>Als je op de UC bent, kom dan langs bij onze stand in de Lifelong Learning Expo of bij onze Community Meet-up. Ik zou het leuk vinden om je persoonlijk te begroeten.<\/SPAN><\/P>Nu we de introducties achter de rug hebben, laten we naar het goede spul gaan:<\/SPAN><\/P>Grote Ideeën van Esri UC 2019 <\/STRONG><\/SPAN><\/P>De User Conference<\/A> Plenaire sessie op Dag 1 zat vol ontroerende verhalen en grote ideeën. Neem een kijkje wat er is vastgelegd van de plenaire sessie in de Infographic Grote Ideeën Esri UC 2019<\/A>. Esri heeft de onderwerpen en producten vastgelegd die werden gebruikt in de uitgelichte verhalen van de plenaire presentaties. Niets beter dan digitale swag voor ons digitale publiek! Download de poster.<\/A><\/SPAN><\/P>Zien Wat Anderen Niet Kunnen Zien<\/STRONG><\/SPAN><\/P>Je kunt deelnemen aan het gesprek dat gaande is op de UC door jouw "aha!" moment met GIS te delen. Plaats jouw moment waarop je besefte dat je #SeeWhatOthersCant kon in onze GeoNet discussie<\/A>. <\/SPAN><\/P>Video's<\/STRONG><\/SPAN><\/P>Fragmenten van de plenaire sessie zijn nu beschikbaar op het YouTube-kanaal van Esri<\/A>. We zullen binnenkort een overzicht van de ervaring als onderdeel van onze hoogtepunten plaatsen. <\/SPAN><\/P><\/P>UC Expo 2019<\/STRONG><\/SPAN><\/P><\/P>Het GeoNet-team was aanwezig op de Expo om vragen te beantwoorden en gebruikers uit alle hoeken van de wereld te ontmoeten in het Lifelong Learning gebied. <\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Bij de stand hebben we enkele nieuwe en huidige gebruikers begeleid bij manieren om GeoNet te gebruiken en luisterden we naar feedback over hun ervaring in de community.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>We hebben GeoNet-lid "Skip" geholpen bij het vinden van de GeoNet Plaats voor ArcGIS API for JavaScript<\/A>.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P><\/P>Rondom de expo hebben we een paar coole ervaringen en attracties vastgelegd:<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Heb je ooit gedroomd dat je vloog? Als je je dromen opnieuw wilt beleven, bekijk dan deze stand van PLW Modelworks die een meeslepende VR-ervaring gebruikt. Dappere VR-fans kunnen vliegen simuleren boven de skyline van New York City en worden aangemoedigd om tegen een paar gebouwen te botsen voor verrassende virtuele werelden.<\/SPAN><\/P><\/P><\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Als je niet wilt vliegen, kun je naar het duurzame wereldgebied gaan om Home After War te bekijken, een bekroonde virtual reality-ervaring waarin je het perspectief ziet van een Iraakse vader die terugkeert naar Fallujah, Irak naar zijn huis dat wordt geconfronteerd met de dreiging van oorlog.<\/SPAN><\/P><\/P>Port of Rotterdam bracht een slimme zeecontainer mee naar de Expo vloer van maar liefst \u003c42'\u003e lang\. Deze slimme zeecontainer reist over de hele wereld en is uitgerust met sensoren die temperatuur en andere omgevingsfactoren meten terwijl hij van locatie naar locatie beweegt\.
Als je op de UC bent, kom dan langs bij onze stand in de Lifelong Learning Expo of bij onze Community Meet-up. Ik zou het leuk vinden om je persoonlijk te begroeten.<\/SPAN><\/P>Nu we de introducties achter de rug hebben, laten we naar het goede spul gaan:<\/SPAN><\/P>Grote Ideeën van Esri UC 2019 <\/STRONG><\/SPAN><\/P>De
Zien Wat Anderen Niet Kunnen Zien<\/STRONG><\/SPAN><\/P>Je kunt deelnemen aan het gesprek dat gaande is op de UC door jouw "aha!" moment met GIS te delen. Plaats jouw moment waarop je besefte dat je #SeeWhatOthersCant kon in onze
Video's<\/STRONG><\/SPAN><\/P>
<\/P>
UC Expo 2019<\/STRONG><\/SPAN><\/P><\/P>Het GeoNet-team was aanwezig op de Expo om vragen te beantwoorden en gebruikers uit alle hoeken van de wereld te ontmoeten in het Lifelong Learning gebied. <\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Bij de stand hebben we enkele nieuwe en huidige gebruikers begeleid bij manieren om GeoNet te gebruiken en luisterden we naar feedback over hun ervaring in de community.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>We hebben GeoNet-lid "Skip" geholpen bij het vinden van de GeoNet Plaats voor
<\/SPAN><\/P><\/P>Rondom de expo hebben we een paar coole ervaringen en attracties vastgelegd:<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Heb je ooit gedroomd dat je vloog? Als je je dromen opnieuw wilt beleven, bekijk dan deze stand van PLW Modelworks die een meeslepende VR-ervaring gebruikt. Dappere VR-fans kunnen vliegen simuleren boven de skyline van New York City en worden aangemoedigd om tegen een paar gebouwen te botsen voor verrassende virtuele werelden.<\/SPAN><\/P><\/P><\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Als je niet wilt vliegen, kun je naar het duurzame wereldgebied gaan om Home After War te bekijken, een bekroonde virtual reality-ervaring waarin je het perspectief ziet van een Iraakse vader die terugkeert naar Fallujah, Irak naar zijn huis dat wordt geconfronteerd met de dreiging van oorlog.<\/SPAN><\/P><\/P>
Port of Rotterdam bracht een slimme zeecontainer mee naar de Expo vloer van maar liefst \u003c42'\u003e lang\. Deze slimme zeecontainer reist over de hele wereld en is uitgerust met sensoren die temperatuur en andere omgevingsfactoren meten terwijl hij van locatie naar locatie beweegt\.
GeoNet Lid in het Zonnetje< /strong>
<\/SPAN><\/P>Als eerste keer UC-deelnemer beschreef Kevin zijn ervaring op de conferentie als "mind-blowing." Hij noemde dat het idee om de ervaring van GeoNet te verbinden met zijn studenten al minstens twee jaar in zijn gedachten was. Het potentieel voor studenten om de database van probleemoplossing die binnen de community in de loop der tijd is opgebouwd te gebruiken, kan niet alleen de capaciteit van zijn studenten om de producten te gebruiken vergroten, maar ook hun zelfredzaamheid voor zelfstandig leren verhogen. <\/SPAN><\/P><\/P>Kevin, we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om met ons te praten en je verhaal te delen! <\/SPAN><\/P><\/P>Summits, Sessies & Symposiums<\/STRONG><\/SPAN><\/P><\/P><\/STRONG><\/SPAN><\/P>Op de GIS Managers Summit leerden we hoe GeoNet-lid
<\/SPAN><\/P>Een 3D Masterplan van het park gebouwd met
<\/SPAN><\/P><\/P>CX-teamlid
Highlight #5: Statistieken van UC 2019, Map Gallery en GeoNet Award Winnaars
Leslie,
Thank you for getting a snapshot of me and my presentation at GISMOS!
Marvin Davis
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.