<\/HEAD>
Allen,<\/P>
<\/SPAN><\/P>We gaan door met een release van Mijn Esri deze <\/SPAN><\/SPAN>woensdag 27 mei om 17:00 uur (PST). <\/SPAN><\/SPAN><\/STRONG>Zie hieronder de verbeteringen en fixes die zullen worden opgenomen.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Bedankt,<\/P> <\/SPAN><\/P>Josh<\/P> <\/SPAN><\/P> <\/SPAN>5.14 Mijn Esri Release Items<\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P> <\/SPAN>Algemeen<\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Een introductievideo voor Mijn Esri is toegevoegd aan het Dashboard om gebruikers te helpen.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Licenties<\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Geassocieerde Fulfillment ID en UNM ID (machine) zijn toegevoegd aan de pagina Autorisatiegeschiedenis.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Machtigingen<\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Het probleem is opgelost waarbij de Tag-kolom leeg was bij het exporteren vanuit het Permissions Grid en vanuit Gebruikers beheren.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Ontwikkelaar<\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>De boodschap op de pagina Enter Developer Subscription Code is bijgewerkt om gebruikers te laten weten dat ze al verbonden zijn met een huidige developer subscription code.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>