<\/HEAD>
Zie hieronder de belangrijkste verbeteringen en oplossingen die zullen worden opgenomen in de aankomende release van Mijn Esri deze <\/SPAN>woensdag 28 november om 17:00 uur (PST). <\/SPAN><\/STRONG>
<\/SPAN><\/P> <\/SPAN> <\/P>Mijn Esri Release Items<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Algemeen<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>De Sloveense (sl) taal is toegevoegd aan Mijn Esri.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Licenties & Downloads<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Het probleem waarbij speciale tekens in het onderwerp van de e-mail als HTML-code verschenen voor ESLF-bestanden is opgelost.<\/SPAN><\/LI>Het bericht over het annuleren van het Provisioning-bestand is bijgewerkt zodat alleen wordt weergegeven dat het provisioning-bestand is geannuleerd, niet het autorisatienummer.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Rapporten<\/SPAN><\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Het probleem waarbij sommige rapporten met meerdere klanten faalden, is opgelost.<\/SPAN><\/LI>Het probleem waarbij velden in rapporten niet werden gelokaliseerd, is opgelost.<\/SPAN><\/LI><\/UL><\/BODY><\/HTML>