<\/HEAD>
<\/A><\/P><\/P>
Esri 5K Run\/Walk<\/H1>Door Chris Catania<\/P><\/P>Welkom bij Dag 3 van UC! We starten de verslaggeving van vandaag met een shout out naar de lopers van de Esri 5K run\/walk. De festiviteiten begonnen vroeg om 6:30 uur toen meer dan 500 conferentiebezoekers renden, jogden en wandelden rond de marina. Het was een perfect koele ochtend en een geweldige start van de dag terwijl iedereen de 3,2 mijl lange tocht vierde met high fives en selfies na de race toen ze triomfantelijk de finishlijn passeerden en daarna naar de douches gingen om zich klaar te maken voor weer een spannende dag op de User Conference. Goed gedaan allemaal!<\/P><\/P>Speciale dank aan het Esri Startup Program<\/A> voor de racefoto!<\/P><\/P>
Blijf vandaag op de hoogte voor meer updates terwijl we de User Conference blijven verkennen. Waar kijk jij vandaag naar uit? Wat zijn tot nu toe je favoriete ervaringen en momenten geweest?<\/P>
<\/P>
Geïnspireerd door studenten in de kaartgalerij <\/>\nGeïnspireerd door studenten in de kaartgalerij <\/>\nGeïnspireerd door studenten in de kaartgalerij <\/>\nGeïnspireerd door studenten in de kaartgalerij <\/> dat ik kan praten. GeoNet is als een zeer grote, uitgebreide peer group. Er is bijna altijd iemand die hetzelfde probleem is tegengekomen, en zelfs als dat niet zo is, zijn er veel andere gebruikers die bereid zijn te helpen of dingen geven die ik zelf kan uitproberen. Zelfs als ik uiteindelijk de technische ondersteuning bel, heb ik meestal al onderzoek gedaan zodat ik het gesprek kan versnellen door hen te laten weten wat ik al heb uitgesloten."Om de andere verhalen en statistieken van de meet-up te zien, kunt u een kopie van onze meet-up presentatie downloaden hier.We kijken uit naar de laatste meet-up morgen om 12 uur in 33A. Tot dan!Reizen, de wereld in kaart brengen op de GIS Kids Fair
Door Chris Catania

Later in de middag gingen we naar de GIS Kids Fair. Tijdens de conferentie hadden meer dan 200 kinderen en ouders de fair bezocht en het was een genoegen om gezinnen zo veel plezier te zien hebben terwijl ze samenwerkten en virtueel rond de wereld reisden en GIS gebruikten om herinneringen te maken terwijl ze hun reis in kaart brachten met story maps. Complimenten aan het Esri training en certificeringsteam voor het samenstellen van een uitstekende leer- en samenwerkingservaring.
Sociaal leren en luisteren op zijn best
door Chris Catania
De dag werd afgesloten met het bijwonen van de sociale poolside festiviteiten 's avonds bij de YPN social en de GeoDev Meet-up. Aangezien ik pas 82 dagen in mijn rol bij Esri zit, is een van mijn favoriete onderdelen van de UC geweest om Esri klanten te ontmoeten en met hen te praten en ik had veel kansen om vragen te stellen, te luisteren en te leren bij beide evenementen. Ik heb deze week zoveel waardevolle gesprekken gehad en ik waardeer het dat ik een beter begrip krijg van hoe zij GIS gebruiken in hun werk en hoe ze momenteel (of niet) de GeoNet Community gebruiken en hoe ze graag zouden willen dat de GeoNet ervaring zich ontwikkelt.
Elk gesprek heeft me geholpen te begrijpen waar we de community wel en niet naartoe moeten brengen. Het beste van alles is dat deze informele sociale gesprekken vele waardevolle nuances hebben onthuld over hoe het Esri platform wordt gebruikt in verschillende industrieën.
En wat ik deze week heb ontdekt, heeft me echt geïnspireerd om anders te denken en manieren te vinden om klanten en Esri medewerkers in de community met elkaar te verbinden en ons in staat te stellen beter samen te werken en meer samen te werken. En ik kijk ernaar uit om meer te delen van wat ik leer terwijl onze reis doorgaat.
Wat vond je het leukst aan Dag 3? Wat leer je tot nu toe op UC?