Liefde hing in de lucht tijdens de Esri User Conference Plenaire sessie op maandag. Liefde voor mapping apps, dat wel.<\/P>
<\/A><\/P>Na de technologische demonstraties en voor de lunchpauze kreeg het publiek de kans om van een afstand te flirten met alle kant-en-klare apps van Esri tijdens een energieke App Speed Dating pitch op het podium. Bezoekers van Esri UC worden aangemoedigd om <\/SPAN>te stemmen<\/A> <\/SPAN>op hun favoriete app. De winnende app wordt onthuld tijdens het donderdagavond's Party by the Bay<\/A>.<\/P>"Hoeveel weet je over kant-en-klare apps in ArcGIS?" vroeg Ismael Chivite van Esri. "De juiste app vinden kan een uitdaging zijn. Je moet weten wat de app voor jou kan doen."<\/P>De apps, gespeeld door Esri-medewerkers met acteertalent, rap- en zangvaardigheden, prezen de redenen waarom zij een geweldige mapping partner zouden zijn.<\/P>Een coole en zelfverzekerde Operations Dashboard for ArcGIS, gespeeld door Tif Pun, zei dat als je realtime informatie voor elke situatie nodig hebt, "Ik ben de app die je wilt! Ik zal constant meten, delen en je waarschuwen. Met mij volg je je doelen en weet je waar je staat. Heb je een widget nodig die ik niet bied? Geen probleem. Ik heb een API klaar voor jou. Dus wacht niet! Kies mij!"<\/P><\/A><\/DT>Is ArcGIS for Collector de juiste app voor jou?<\/DD><\/DL><\/P>Ook verleidelijk waren Collector for ArcGIS, Esri Maps for Office, Explorer for ArcGIS, ArcGIS Pro, Navigator for ArcGIS, GeoPlanner for ArcGIS, Survey123, Crowdsource Reporter and Manager App en vele anderen.<\/P>Een echte lieveling en mogelijk hartbreker was echter Story Map. Een natuurlijke verhalenverteller met een dramatische inslag rapte Story Map (gespeeld door Natalie Feurerstein) over haar verborgen en minder verborgen talenten:<\/P>"Ik ben een story map en ik zit vol geweldige dingen.<\/EM><\/STRONG><\/P>Ik ben degene die je belt om je kaart op te pompen!<\/EM><\/STRONG><\/P>Niemand zal naar je data kijken,<\/EM><\/STRONG><\/P>tenzij je er context aan toevoegt en een haak geeft.<\/EM><\/STRONG><\/P>Ik heb het over foto's en ook video.<\EM ><\STRONG ><\P ><\P ><\STRONG ><\EM >Schrijf gerust wat woorden als dat jouw stijl is.<\EM ><\STRONG ><\P ><\STRONG ><\EM >Ik heb allerlei apps met allerlei flow,<\EM ><\STRONG ><\P ><\STRONG ><\EM >zoals Journal en Shortlist en Map Tour,<\EM ><\STRONG ><\P ><\STRONG ><\EM >Is het moeilijk? Nee! Helemaal niet.<\EM ><\STRONG ><\P ><\STRONG ><\EM >Met mijn builders kan zelfs je moeder het doen.<\EM ><\STRONG ><\P ><\STRONG ><\EM >Dus kies mij, Story Map, ik ben geweldig<\EM ><\STRONG ><\P ><\STRONG ><\EM >en ik ben gratis.<\EM ><\STRONG ><\P ><\STRONG ><\EM >Bij ArcGIS dot Kizzom.<\EM ><\STRONG ><\P >
Na de technologische demonstraties en voor de lunchpauze kreeg het publiek de kans om van een afstand te flirten met alle kant-en-klare apps van Esri tijdens een energieke App Speed Dating pitch op het podium. Bezoekers van Esri UC worden aangemoedigd om <\/SPAN>
"Hoeveel weet je over kant-en-klare apps in ArcGIS?" vroeg Ismael Chivite van Esri. "De juiste app vinden kan een uitdaging zijn. Je moet weten wat de app voor jou kan doen."<\/P>
De apps, gespeeld door Esri-medewerkers met acteertalent, rap- en zangvaardigheden, prezen de redenen waarom zij een geweldige mapping partner zouden zijn.<\/P>
Een coole en zelfverzekerde Operations Dashboard for ArcGIS, gespeeld door Tif Pun, zei dat als je realtime informatie voor elke situatie nodig hebt, "Ik ben de app die je wilt! Ik zal constant meten, delen en je waarschuwen. Met mij volg je je doelen en weet je waar je staat. Heb je een widget nodig die ik niet bied? Geen probleem. Ik heb een API klaar voor jou. Dus wacht niet! Kies mij!"<\/P>
<\/P>
Ook verleidelijk waren Collector for ArcGIS, Esri Maps for Office, Explorer for ArcGIS, ArcGIS Pro, Navigator for ArcGIS, GeoPlanner for ArcGIS, Survey123, Crowdsource Reporter and Manager App en vele anderen.<\/P>
Een echte lieveling en mogelijk hartbreker was echter Story Map. Een natuurlijke verhalenverteller met een dramatische inslag rapte Story Map (gespeeld door Natalie Feurerstein) over haar verborgen en minder verborgen talenten:<\/P>
"Ik ben een story map en ik zit vol geweldige dingen.<\/EM><\/STRONG><\/P>Ik ben degene die je belt om je kaart op te pompen!<\/EM><\/STRONG><\/P>Niemand zal naar je data kijken,<\/EM><\/STRONG><\/P>tenzij je er context aan toevoegt en een haak geeft.<\/EM><\/STRONG><\/P>Ik heb het over foto's en ook video.<\EM ><\STRONG ><\P ><\P ><\STRONG ><\EM >Schrijf gerust wat woorden als dat jouw stijl is.<\EM ><\STRONG ><\P ><\STRONG ><\EM >Ik heb allerlei apps met allerlei flow,<\EM ><\STRONG ><\P ><\STRONG ><\EM >zoals Journal en Shortlist en Map Tour,<\EM ><\STRONG ><\P ><\STRONG ><\EM >Is het moeilijk? Nee! Helemaal niet.<\EM ><\STRONG ><\P ><\STRONG ><\EM >Met mijn builders kan zelfs je moeder het doen.<\EM ><\STRONG ><\P ><\STRONG ><\EM >Dus kies mij, Story Map, ik ben geweldig<\EM ><\STRONG ><\P ><\STRONG ><\EM >en ik ben gratis.<\EM ><\STRONG ><\P ><\STRONG ><\EM >Bij ArcGIS dot Kizzom.<\EM ><\STRONG ><\P >
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.