Als je nog niet bekend bent met GovLoop<\/A>, bekijk het dan eens. Het is het "Knowledge Network for Government" en stelt je in staat om "je aan te sluiten bij meer dan 300.000 van je federale, staats- en lokale overheidscollega's om te innoveren en problemen op te lossen met gratis bronnen en trainingen."<\/P><\/P>Onlangs kwam ik deze goede post tegen op hun site over vijf praktische bronnen voor nieuwe managers. Persoonlijk denk ik dat dit goede bronnen zijn voor elke manager, dus geef ik ze door aan alle GIS Managers die op zoek zijn naar hulp.<\/P><\/P>https:\/\/www.govloop.com\/5-practical-resources-for-new-managers\/<\/A> <\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Onlangs kwam ik deze goede post tegen op hun site over vijf praktische bronnen voor nieuwe managers. Persoonlijk denk ik dat dit goede bronnen zijn voor elke manager, dus geef ik ze door aan alle GIS Managers die op zoek zijn naar hulp.<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.