Ik ben trots om de agenda aan te kondigen voor de 2019 GIS Managers' Open Summit (GISMOS) op de Esri International User Conference op dinsdag 9 juli. Dit is de 10e jaarlijkse GISMOS en het belooft een van de beste te worden. Een grote dank aan de presentatoren: Eric John Abrams<\/A>, Brandi Rank<\/A> en Marvin Davis.<\/P><\/P>Als je naar de User Conference gaat en bewezen, praktijkgerichte strategieën wilt leren die zich richten op de mensen\/cultuur\/zakelijke kant van GIS, overweeg dan alsjeblieft om deel te nemen aan en mee te doen met GISMOS. Deelnemers moeten zich registreren, maar er zijn geen extra kosten. Ik hoop je daar te zien!<\/P><\/P>UPDATE - 24-06-2019<\/STRONG> - Link toegevoegd naar GIS Manager Track, schema tijden bijgewerkt, Project Management in GIS Special Interest Group toegevoegd, en Cobb Co., GA Executive\/Elected Official Panel Discussion toegevoegd.<\/P><\/P>UPDATE - 12-06-2019<\/STRONG> - De locatie van GISMOS is veranderd. Het is nu in de Indigo Ballroom in het Hilton Bayfront op 1 Park Blvd., San Diego, CA 92101 (naast het San Diego Convention Center). Zie bijgevoegde bijgewerkte agenda.<\/P><\/P>esriuc gis manager gis strategy gis leadership<\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Als je naar de User Conference gaat en bewezen, praktijkgerichte strategieën wilt leren die zich richten op de mensen\/cultuur\/zakelijke kant van GIS, overweeg dan alsjeblieft om deel te nemen aan en mee te doen met GISMOS. Deelnemers moeten zich registreren, maar er zijn geen extra kosten. Ik hoop je daar te zien!<\/P>
UPDATE - 24-06-2019<\/STRONG> - Link toegevoegd naar GIS Manager Track, schema tijden bijgewerkt, Project Management in GIS Special Interest Group toegevoegd, en Cobb Co., GA Executive\/Elected Official Panel Discussion toegevoegd.<\/P><\/P>UPDATE - 12-06-2019<\/STRONG> - De locatie van GISMOS is veranderd. Het is nu in de Indigo Ballroom in het Hilton Bayfront op 1 Park Blvd., San Diego, CA 92101 (naast het San Diego Convention Center). Zie bijgevoegde bijgewerkte agenda.<\/P><\/P>esriuc gis manager gis strategy gis leadership<\/P><\/BODY><\/HTML>
As of 5/9/2019, we are up to 330 registrants for the 2019 #EsriGISMOS #GISMOS
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.