<\/P>
Mijn nieuwe boek, Getting to Know Web GIS 3rd<\/SUP> editie, is recentelijk gepubliceerd.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>In het boek leer ik over Web GIS-technologieën als een holistisch platform, en probeer ik je te helpen snel productief te worden met Esri’s Web GIS-platform. Als je een werkboek nodig hebt om bij te blijven met de nieuwste Web GIS-technologieën, is dit iets voor jou.<\/SPAN><\/P><\/TD><\/TR><\/TBODY><\/TABLE><\/P> <\/SPAN>Het boek biedt duidelijke, stapsgewijze instructies over hoe je <\/SPAN>resources kunt delen naar ArcGIS Online en ArcGIS Enterprise, boeiende 2D- en 3D-informatieproducten kunt maken die werken in webbrowsers en op mobiele apparaten, slimme kaarten kunt ontwerpen en online analyses kunt uitvoeren.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>De eerste twee edities maakten dit boek een bestseller en een toonaangevend boek over Web GIS. De derde editie bouwt voort op dat succes om aan te sluiten bij nieuwere versies van ArcGIS Online en ArcGIS Enterprise, met de volgende updates:<\/SPAN><\/P>Een nieuw hoofdstuk over imageservices en rasteranalyse<\/SPAN><\/LI>Aparte hoofdstukken over mobile GIS en real-time GIS, met een uitgebreidere ervaring over elk onderwerp<\/SPAN><\/LI>Tutorials gemigreerd van ArcMap naar ArcGIS Pro, de nieuwe en krachtigere tool voor het verwerken en publiceren van GIS-resources<\/SPAN><\/LI>Een nieuw 3D-hoofdstuk dat laat zien hoe je eenvoudig prachtige 3D-scènes maakt met alleen een browser.<\/SPAN><\/LI>Nieuwe gebieden zoals big data-analyse, het Internet of Things (IoT), smart cities, virtual reality, augmented reality en artificial intelligence.<\/SPAN><\/LI>Nieuwe producten zoals ArcGIS Arcade, Survey123 for ArcGIS, Workforce for ArcGIS, Operations Dashboard for ArcGIS, ArcGIS GeoAnalytics Server en ArcGIS Image Server<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/P>Het boek bevat bijbehorende labgegevens en instructeurs-PPT-slides die gedownload kunnen worden via esri.com\/gtkwebgis3<\/A>. <\/SPAN>Beide eBook- en gedrukte versies zijn beschikbaar via Amazon. https:\/\/www.amazon.com\/Getting-Know-Web-GIS-Third<\/A> . <\/P><\/P>Ik hoop dat mijn boek je verbeelding prikkelt en creatieve toepassingen van Web GIS aanmoedigt!<\/SPAN><\/P><\/P>Hier is de inhoudsopgave van het boek.<\/SPAN><\/P><\/P>
Ik hoop dat mijn boek je verbeelding prikkelt en creatieve toepassingen van Web GIS aanmoedigt!<\/SPAN><\/P><\/P>Hier is de inhoudsopgave van het boek.<\/SPAN><\/P><\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.