<\/HEAD>
Vaak ontstaan er snelle behoeften die onmiddellijke creatie van gehoste lagen vereisen. Binnen dit scenario zijn er snelle manieren om direct lagen te creëren vanuit "templates". Hoe doe je dat? <\/P>
<\/P>
1. Het eerste is inloggen op onze ArcGIS Online. <\/P>
2. Daarna gaan we naar inhoud<\/STRONG> om vervolgens te klikken op de knop Maken<\/STRONG>. We kiezen gehoste laag<\/STRONG>. Zie de volgende afbeelding.<\/P>
<\/P><\/P>3. Het menu met alle soorten lagen in de templates wordt weergegeven. Afhankelijk van het type toewijzing dat we gaan maken, kan het aanwezig zijn om te creëren, anders kunnen we de velden aanpassen.
<\/P>Opmerking: Velden en lijsten kunnen worden aangepast. Evenals vertaald als ze in het Engels zouden zijn.<\/P>4. Zodra degene die gewenst is geselecteerd, vullen we de velden titel en samenvatting in.<\/P>
<\/P><\/P>5. Zodra het is gemaakt, openen we het in een nieuwe kaart, om vervolgens de kaart op te slaan. <\/P>
<\/P><\/P><\/P>Op deze manier hebben we een laag klaar om te worden ingevuld vanuit het veld met de app Collector. Het bespaart ons ook tijd bij het configureren van symbolen.<\/P><\/P>
<\/P><\/P><\/P>Zo hebben we in minder dan 5 minuten een laag klaar om in het veld te worden ingevuld door iedereen met een gebruiker en wachtwoord. <\/P><\/P>Dit zou mijn laatste blog zijn, vanwege de veranderingen die het universum heeft veroorzaakt... Ik hoop dat de weinige die ik heb gepubliceerd iemand ooit helpt met een vraag en ondersteuning biedt.<\/P><\/P>
<\/P><\/BODY><\/HTML>