<\/HEAD>
Ik heb de kans gehad om veel van de interviews na de Business Summit te bekijken en werd getroffen door de opmerkingen van Jon Voorhees van Bank of America; een van onze grootste en slimste klanten in financiële dienstverlening. Hij zei <\/P>
<\/P>
"Hoewel we voorlopen op de meeste van onze concurrenten, lopen we zo ver achter bij wat de technologie ons vandaag kan bieden. En we moeten inhalen, want iemand gaat ons voorbijstreven in hun vermogen om beter te denken; betere inzichten te hebben; en daardoor betere, snellere beslissingen te nemen." <\/EM><\/P><\/P>Twee dingen vallen mij op over technologie, locatie-analyse en zaken:<\/P>Elke organisatie is slechts zo goed als haar vermogen om de zakelijke waarde die ze uit technologie haalt toe te passen<\/STRONG> <\/LI>Je moet voortdurend evalueren hoe<\/STRONG> je beslissingen neemt en de status quo uitdaagt<\/STRONG>. <\/LI><\/OL><\/P>We zijn allemaal gewend aan nieuwe functies en veranderingen in software en bedrijven investeren in training om die functies te leren, maar het valt me op dat niet genoeg bedrijven beseffen dat ze ook hun zakelijke denkwijze moeten ontwikkelen. Zoals @PhilSimon aangeeft <\/P><\/P>"In het Tijdperk van het Platform is zelfgenoegzaamheid vrijwel de ergste fout die je kunt maken. Als je je eigen bedrijf niet kannibaliseert, zal je concurrent dat doen." <\/EM><\/P><\/P>En dat is het punt, technologie brengt je maar tot zover. Het zijn mensen die ertoe doen en hoe zij denken. Hoe je hen in staat stelt het bedrijf nieuwe richtingen op te sturen, nieuwe ideeën toe te passen en technologie op intelligentere, slimmere manieren te gebruiken – dat is wat je bedrijf fris en concurrerend houdt. Esri blijft onze software makkelijker maken om krachtige, inzichtelijke visualisaties en analyses te produceren en dat rust mensen uit met nieuwe vaardigheden en kansen om locatie-analyse toe te passen om voorop te komen en voorop te blijven. <\/P><\/P><\/P><\/BODY><\/HTML>